Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bałtów na 2009 rok.

Gmina Bałtów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-423 Bałtów, Bałtów 32/1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2641008 , fax. 041 2641303
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bałtów
    Bałtów 32/1
    27-423 Bałtów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2641008, fax. 041 2641303
    REGON: 29100946000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bałtów na 2009 rok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Bałtów na 2009 rok. 1. Uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 10.12.2009r. 2. Czas trwania zamówienia: spłata kredytu do dnia 31.12.2020r. 3. Koszt obsługi kredytu: - oprocentowanie roczne w oparciu o stawkę WIBOR 1M, w celu porównania ofert w zakresie oprocentowania należy podać stawkę WIBOR 1M na dzień 20.11.2009r. - prowizja - marża - inne koszty obsługi 4. Okres karencji: do 30.09. 2010r. 5. Spłata kredytu: 10 rat po 50.000 zł i 32 raty po 62.500 zł , płatne w terminach: I rata - 30.09.2010 r. 50.000 zł II rata - 30.11.2010r. 50.000 zł III rata - 31.03.2011 r. 50.000 zł IV rata - 30.06.2011r. 50.000 zł V rata - 30.09.2011r. 50.000 zł VI rata - 30.11.2011r. 50.000 zł VII rata - 31.03.2012r. 50.000 zł VIII rata - 30.06.2012r. 50.000zł IX rata - 30.09.2012r. 50.000 zł X rata - 30.11.2012r. 50.000 zł X I rata - 31.03.2013r. 62.500 zł XII rata - 30.06.2013r. 62.500 zł XIII rata - 30.09.2013r. 62.500 zł XIV rata - 30.11.2013r. 62.500 zł XV rata - 31.03.2014r. 62.500 zł XVI rata - 30.06.2014r. 62.500 zł XVII rata - 30.09.2014r. 62.500 zł XVIII rata - 30.11.2014r. 62.500 zł XIX rata - 31.03.2015r. 62.500 zł XX rata - 30.06.2015r. 62.500 zł XXI rata - 30.09.2015r. 62.500 zł XXII rata - 30.11.2015r. 62.500 zł XXIII rata - 31.03.2016r. 62.500 zł XXIV rata - 30.06.2016r. 62.500 zł XXV rata - 30.09.2016r. 62.500 zł XXVI rata - 30.11.2016r. 62.500 zł XXVII rata - 31.03.2017r. 62.500 zł XXVIII rata - 30.06.2017r. 62.500 zł XXIX rata - 30.09.2017r. 62.500 zł XXX rata - 30.11.2017r. 62.500 zł XXXI rata - 31.03.2018r. 62.500 zł XXXII rata - 30.06.2018r. 62.500 zł XXXIII rata - 30.09.2018r. 62.500 zł XXXIV rata - 30.11.2018r. 62.500 zł XXXV rata - 31.03.2019r. 62.500 zł XXXVI rata - 30.06.2019r. 62.500 zł XXXVII rata - 30.09.2019r. 62.500 zł XXXVIII rata - 30.11.2019r. 62.500 zł XXXIX rata - 31.03.2020r. 62.500 zł XL rata - 30.06.2020r. 62.500 zł XLI rata - 30.09.2020r. 62.500 zł XLII rata - 31.12.2020r. 62.500 zł Możliwość wcześniejszych przed ustalonymi terminami spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco. 7. Odsetki naliczone od faktycznie wykorzystanych środków, płacone kwartalnie w terminach uzgodnionych w umowie. 8. Kapitalizacja odsetek niedopuszczalna. 9. W okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu. 10. Zastrzega się w trakcie realizacji umowy możliwość nie wykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, w przypadku nie wykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, którzy złożą formularz ofertowy wraz z załącznikami: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy (Załącznik Nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Spełnienie opisanych warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3) oraz załączonych w/w dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabaltow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach