Urząd Gminy Sadowie ogłasza przetarg
- Adres: 27-580 Sadowie, Sadowie 86
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8692437, 8692436 , fax. 015 8692437
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sadowie
Sadowie 86 86
27-580 Sadowie, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8692437, 8692436, fax. 015 8692437
REGON: 00054990900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadowie.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 350 000 złotych na dofinansowanie wkładu własnego zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części Gminy Sadowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 350 000 złotych na dofinansowanie wkładu własnego zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części Gminy Sadowie 1.Uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 16.12.2009r. I transza w kwocie 934.000 zł. II transza 28.05. 2010r. w kwocie 1.416.000 zł 2.Czas trwania zamówienia: spłata kredytu do dnia 31.12.2017r. 3.Koszt obsługi kredytu: - oprocentowanie roczne w oparciu o stawkę WIBOR 1M, w celu porównania ofert w zakresie oprocentowania należy podać stawkę WIBOR 1M na dzień 20.10.2009 r. - prowizja - marża - inne koszty obsługi 4.okres karencji w spłacie kapitału: do 31.12.2010r. 5.spłata kredytu: 27 równych rat po 84. 000 zł i 1 rata 82.000 zł, płatne w terminach: I rata - 31.03.2011r. XI rata - 30.09.2013r. XXI rata - 31.03.2016r. II rata - 30.06.2011r. XII rata - 31.12.2013 r. XXII rata - 30.06.2016r. III rata - 30.09.2011r. XIII rata - 31.03.2014 r. XXIII rata- 30.09.2016r. IV rata - 31.12.2011r. XIV rata - 30.06.2014r. XXIV rata - 31.12.2016r. V rata - 31.03.2012r. XV rata - 30.09.2014r. XXV rata - 31.03.2017r. VI rata - 30.06.2012r. XVI rata - 31.12.2014r. XXVI rata - 30.06.2017r. VII rata - 30.09.2012r. XVII rata - 31.03.2015r. XXVII rata - 30.09.2017r. VIII rata- 31.12.2012r XVIII rata -30.06.2015r. XXVIII rata- 31.12.2017r. IX rata - 31.03.2013r. XIX rata - 30.09..2015r. X rata - 30.06.2013r. XX rata - 31.12.2015r. Możliwość wcześniejszych przed ustalonymi terminami spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6.Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco. 7.Odsetki naliczone od faktycznie wykorzystanych środków, płacone kwartalnie w terminach uzgodnionych w umowie 8.Kapitalizacja odsetek niedopuszczalna 9.W okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu 10. Zastrzega się w trakcie realizacji umowy możliwość nie wykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, w przypadku nie wykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi, 2.Posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych 5. Nie zalega z uiszczeniem podatków do urzędu skarbowego. 6. Nie zalegam z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu, wszystkie informacje są zgodne z prawdą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, którzy złożą formularz ofertowy wraz z załącznikami: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , tj. warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy ( załącznik Nr 3 ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Usługodawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Spełnienie opisanych warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik Nr 3 ) oraz załączonych w/w dokumentów. 5. Dokumenty wymienione w pkt. 2 i 3 mogą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadowie.akcessnet.net.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.200.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 860 000,00 zł
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Pierzchnica w kwocie 700 000 zł
Dodano: 2016-06-03 - promesa na udzielenie pożyczki/kredytu inwestycyjnego
Dodano: 2016-03-11 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.980.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego w 2016 r. deficytu budżetu Powiatu Kazimierskiego i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-02-05 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego dla Gminy Wiślica
Dodano: 2015-12-14 - Długoterminowy kredyt bankowy w wysokości 1.500.000,00 zł
Dodano: 2015-12-03 - Udzielenie Gminie Opatowiec i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 704.360,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2015 rok
Dodano: 2015-12-01 - ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 700 000 ZŁ
Dodano: 2015-11-19 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 złotych
Dodano: 2015-11-17