Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ogłasza przetarg
- Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7555243 do 46 , fax. 095 7555557
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
ul. Lipowa 18 18
69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
tel. 095 7555243 do 46, fax. 095 7555557
REGON: 21046690200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.600.000,00 złotych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.600.000 zł (słownie: dwa miliony sześćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2009 r. w kwocie 1.870.000 zł oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 730.000 zł na następujących warunkach : 1. Kredyt będzie postawiony do dyspozycji Powiatu w dniu podpisania umowy. 2. Wykorzystanie kredytu nastąpi przez przekazanie środków na rachunek Powiatu Sulęcińskiego w Banku BZ WBK w Sulęcinie, w kwotach i terminach ustalonych w umowie. 3. Termin wykorzystania kredytu do 31 grudnia 2009 r. 4. Brak prowizji, opłat, kosztów za niewykorzystany kredyt w pełnej wysokości. 5. Brak prowizji, opłat, kosztów za wcześniejszą spłatę kredytu. 6. Brak prowizji przygotowawczej. 7. W przypadku nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, ostatnie raty kredytu zostaną pomniejszone o niewykorzystaną kwotę kredytu. 8. Spłata kredytu wraz z odsetkami następować będzie w ratach kwartalnych od dnia 31.03.2010 r. na ostatni dzień roboczy każdego kwartału. 9. Odsetki od kredytu będą naliczane od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 10. Spłata kredytu wraz z odsetkami będzie przebiegać w następujący sposób: a) w 2010 r. - 4 równe raty, każda w wysokości 250.000 zł + odsetki b) w 2011 r. - 4 równe raty, każda w wysokości 200.000 zł + odsetki c) w 2012 r. - 4 równe raty, każda w wysokości 200.000 zł + odsetki 11. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wystawiony przez Powiat Sulęciński. 12. Wysokość oprocentowania kredytu będzie określona w następujący sposób: WIBOR 3M + marża banku (stała na cały okres spłaty). W skład marży banku wchodzą wszelkie opłaty, prowizje i inne korzyści bankowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000 zł należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18.08.2009 r., do godz. 12.00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz spełnią następujące warunki: 2. Kredyt będzie postawiony do dyspozycji Powiatu w dniu podpisania umowy. 3. Wykorzystanie kredytu nastąpi przez przekazanie środków na rachunek Powiatu Sulęcińskiego w Banku BZ WBK w Sulęcinie, w kwotach i terminach ustalonych w umowie. 4. Termin wykorzystania kredytu do 31 grudnia 2009 r. 5. Brak prowizji, opłat, kosztów za niewykorzystany kredyt w pełnej wysokości. 6. Brak prowizji, opłat, kosztów za wcześniejszą spłatę kredytu. 7. Brak prowizji przygotowawczej. 8. W przypadku nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, ostatnie raty kredytu zostaną pomniejszone o niewykorzystaną kwotę kredytu. 9. Spłata kredytu wraz z odsetkami następować będzie w ratach kwartalnych od dnia 31.03.2010 r. na ostatni dzień roboczy każdego kwartału. 10. Odsetki od kredytu będą naliczane od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. 11. Spłata kredytu wraz z odsetkami będzie przebiegać w następujący sposób: a) w 2010 r. - 4 równe raty, każda w wysokości 250.000 zł + odsetki b) w 2011 r. - 4 równe raty, każda w wysokości 200.000 zł + odsetki c) w 2012 r. - 4 równe raty, każda w wysokości 200.000 zł + odsetki 12. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wystawiony przez Powiat Sulęciński. 13. Wysokość oprocentowania kredytu będzie określona w następujący sposób: WIBOR 3M + marża banku (stała na cały okres spłaty). W skład marży banku wchodzą wszelkie opłaty, prowizje i inne korzyści bankowe. Ocena spełnienia warunków określonych w rozdziale VIII pkt. od 1 do 13 dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. * wg załączonego druku nr 2. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku nr 1); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy oraz określone w SIWZ (wg załączonego druku nr 2 ); 4. Pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę (y) do reprezentacji); 5. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia go w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Starostwa Powiatowego w Sulęcinie, a do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu; Dokumenty mogą być przestawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsulecinski.pl w dziale zamówień publicznych starostwa
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2014r
Dodano: 2014-11-04 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900 000,00 zł
Dodano: 2014-07-25 - udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 850 000,00 zł
Dodano: 2013-09-05 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 580 000,00 zł
Dodano: 2013-01-31 - Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
Dodano: 2012-12-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 356 000,00 zł
Dodano: 2012-11-22 - Udzielenie Gminie Szlichtyngowa długoterminowego kredytu w wysokości 516.822,00 zł na sfinansowanie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2012-11-15 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego na spłatę przypadających na 2012 r. rat zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek
Dodano: 2012-08-17 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego w celu spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na 2011 r.
Dodano: 2011-06-28 - wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
Dodano: 2010-11-03