Przetargi.pl
udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-212 Cibórz,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3419335 w. 265 , fax. 068 3419494
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    66-212 Cibórz, woj. lubuskie
    tel. 068 3419335 w. 265, fax. 068 3419494
    REGON: 00029279300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalciborz.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego z okresem spłaty 5 lat na spłatę zobowiązań. 2. Kwota kredytu 2.000.000 zł słownie: dwa miliony PLN 3.Zabezpieczeniem kredytu będzie: - poręczenie do kwoty 2.000.000 PLN słownie: dwa miliony PLN udzielone przez Województwo Lubuskie na podstawie Uchwały Zarządu Województwa Lubuskiego wyrażającej zgodę na poręczenie niniejszego kredytu, - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4. Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa w oparciu o stawkę WIBOR 1M na dzień 25 każdego miesiąca. 5. Odsetki od kredytu w całym okresie spłaty nie będą podlegać kapitalizacji. 6. Marża ma być stała w okresie kredytowania. 7. Prowizja bankowa naliczana będzie jednorazowo, płatna w dniu podpisania umowy po ustanowieniu zabezpieczenia. 8. Uruchomienie kredytu nastąpi w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i przedłożenia przez Zamawiającego zabezpieczeń opisanych w pkt. 3.3. 9. Spłata kwoty kredytu kapitału - po 1 rocznej karencji, w okresach miesięcznych w 60 równych ratach. Spłata odsetek od kredytu w okresach miesięcznych w 72 ratach. 10.Operacje na rachunku kredytowym - wyłącznie bezgotówkowe -przelewy, bez dodatkowych opłat i prowizji z tytułu realizacji polecenia przelewu. 11.Na wniosek Zamawiającego przyspieszenie spłaty kredytu z odsetkami naliczonymi w odniesieniu do rzeczywistego -skróconego okresu spłaty, bez ponoszenia dodatkowych opłat dla Wykonawcy. 12.Nie przewiduje się innych opłat i prowizji niż wymienione w pkt. 3.6 w całym okresie kredytowania. 13.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania harmonogramu spłaty kredytu. 14. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu projekt umowy zawierający istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Istotne postanowienia umowy wpisane w treści przekładanej umowy przez Wykonawcę winny być wpisane wytłuszczoną czcionką. Pozostałe postanowienia projektu umowy będą podlegać negocjacjom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 72 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ oraz warunki określone we wzorze umowy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności bankowej, określone w Ustawie z dnia 29.08.1997r - Prawo bankowe (tj. z 2002 r. Dz. U. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp?nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 2.1 Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2.2 w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawca, warunek zostanie uznany za spełniony, 2.3 w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 2. Oświadczenie - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 3. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy) 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3.2 zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia29.08.97 r - Prawo bankowe (t.j. z 2002 r.Dz. U. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998r. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ustawy, żądane w punktach -1,2,3 niniejszej tabeli każdy z wykonawców składa oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 2) Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku, gdy oferta podmiotów występujących wspólnie zostanie wybrana. Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5) Postanowienia SIWZ, dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta, będąca oświadczeniem woli wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z jawnymi, niezbędnymi dokumentami Zamawiającego , które są potrzebne Wykonawcy do podjęcia decyzji o udzieleniu kredytu . Dokumenty udostępni Zamawiający w swojej siedzibie, z możliwością ich skopiowania za zgodą Zamawiającego. 4. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na zabezpieczenie spłaty kredytu w formie : - Weksla in blanco wystawionego przez kredytobiorcę - poręczenia Samorządu Województwa Lubuskiego 5. Harmonogram spłaty kredytu 6. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do umowy wg załącznika nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciborz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach