Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI: 1 200 000,00 ZŁ, Z PRZEZNACZENIEM NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETU GMINY DOBRA W 2017 ROKU

Wójt Gminy Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 34-642 Dobra, Dobra
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 330 020 , fax. 18 3330020 wew. 200
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dobra
    Dobra 233
    34-642 Dobra, woj. małopolskie
    tel. 183 330 020, fax. 18 3330020 wew. 200
    REGON: 49189218500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl, http://bip.malopolska.pl/ugdobra,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI: 1 200 000,00 ZŁ, Z PRZEZNACZENIEM NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETU GMINY DOBRA W 2017 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 1 200 000,00 zł, z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy Dobra w 2017 roku (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100) w walucie polskiej. 3.2 Kredyt długoterminowy na pokrycie deficytu, zaciąga się na podstawie Uchwały Nr XXXVI/235/17 Rady Gminy Dobra z dnia 22 sierpnia 2017 r., zmienionej Uchwałą Nr XXXVII/251/17 Rady Gminy Dobra z dnia 22 września 2017 r. 3.3 Założenia do kredytu: 3.3.1. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2031 r. 3.3.2. Karencja w spłacie kredytu: 31 stycznia 2018 r. 3.3.3. Przelew środków pieniężnych w jednej transzy, na rachunek bankowy dochodów, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Limanowej Oddział w Dobrej: 34 8804 0000 0020 0200 0260 0029. 3.3.4. Do wyliczenia ceny przyjmuje się, że kredyt będzie uruchomiony w dniu 20 grudnia 2017 r. 3.3.5. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, iż rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 3.3.6. Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako stawka WIBOR 1M i marży Banku, przy czym stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, poprzedzającego dany okres odsetkowy. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w punktach procentowych i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. 3.3.7. Do kalkulacji wysokości odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 01 grudnia 2017 r.: 1,66. 3.3.8. Odsetki od kredytu naliczane w okresach miesięcznych i będą spłacane do 15-tego każdego następnego miesiąca. 3.3.9. Kredytobiorca dokona spłaty kredytu w 52 kwartalnych ratach: Termin spłaty 31.01.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 30.04.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.07.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.10.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.01.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 30.04.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.07.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.10.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.01.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0,00 zł Termin spłaty 30.04.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0,00 zł Termin spłaty 31.07.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0,00 zł Termin spłaty 31.10.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0,00 zł Termin spłaty 31.01.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 30.04.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.07.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.10.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.01.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 30.04.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.07.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.10.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.01.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 30.04.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.07.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.10.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.01.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 30.04.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.07.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.10.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.01.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 30.04.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.07.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.10.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.01.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 30.04.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.07.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.10.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 15 625,00 zł Termin spłaty 31.01.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 30.04.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 31.07.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 31.10.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 31.01.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 30.04.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 31.07.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 31.10.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 31.01.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 30.04.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 31.07.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 31.10.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 25 000,00 zł Termin spłaty 31.01.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 50 000,00 zł Termin spłaty 30.04.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 50 000,00 zł Termin spłaty 31.07.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 50 000,00 zł Termin spłaty 31.10.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 50 000,00 zł Termin spłaty 31.01.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 50 000,00 zł Termin spłaty 30.04.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 50 000,00 zł Termin spłaty 31.07.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 50 000,00 zł Termin spłaty 31.10.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 50 000,00 zł 3.3.10. Na rachunkach Gminy w bankach, nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 3.3.11. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 3.3.12. W Gminie nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 3.3.13. W Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków. 3.3.14. Gmina nie posiada zobowiązań z tytułu obligacji, wykupu wierzytelności, forfaitingu, factoringu, eFinancingu, leasingu. 3.3.15. Zamawiający terminowo reguluje wszystkie zobowiązania finansowe. 3.3.16. Gmina nie udzieliła poręczeń i gwarancji. 3.3.17. Zamawiający nie posiada udziałów lub akcji spółek prawa handlowego oraz powiązań kapitałowych i organizacyjnych z innymi podmiotami. 3.3.18. Gmina Dobra jest w posiadaniu opinii RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu. 3.3.19. Zamawiający udostępnia wymienione niżej dokumenty: 1) Uchwały budżetowe Gminy Dobra; 2) Uchwały WPF Gminy Dobra; 3) Sprawozdania budżetowe Gminy Dobra, tj.: 4) Rb - 27S; 5) Rb-28 S; 6) Rb – N; 7) Rb – Z; 8) Rb – NDS. 9) Uchwały RIO w Krakowie dotyczące budżetu; 10) Uchwała Rady Gminy Dobra Nr XXXVII/251/17 Rady Gminy Dobra z dnia 22 września 2017 r. 11) w sprawie zmiany uchwały nr XXXVI/235/17 Rady Gminy Dobra z dnia 22 sierpnia 2017 r. 12) w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę planowanego deficytu w 2017 r. 3.3.20. Dokumenty wymienione w pkt 3.3.19 ppkt. 1-12 są do pobrania w formie elektronicznej na stronie internetowej BIP Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący Kompetencji lub uprawnienia, musi być spełniony: Samodzielnie lub w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonywana będzie w formule „spełnia- niespełnia”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z art. 24aa ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: • w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, • w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór). UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach