Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy zł.) z przeznaczeniem na finansowanie bieżącego deficytu budżetu Gminy Ostrów.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7451160 , fax. 017 7451160
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Ostrów 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. 017 7451160, fax. 017 7451160
    REGON: 00053607700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł ( jeden milion pięćset tysięcy zł.) z przeznaczeniem na finansowanie bieżącego deficytu budżetu Gminy Ostrów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00( jeden milion pięćset tysięcy zł.) zł z przeznaczeniem na finansowanie występującego w ciągu roku deficytu budżetu Gminy Ostrów 2)Planowany okres kredytowania - do dnia 31.12.2011 roku 3) waluta - PLN 4) oprocentowanie: zmienne 5) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty : według stawki WIBOR 1M - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy - ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego w którym zostanie zawarta umowa. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1-go sierpnia- WIBOR 1M - 31 lipca. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. 6)raty- płatne kwartalnie . Spłata kredytu( kapitału) karencja do 31.12.2009r . Spłata kapitału w okresie od stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku w 8 ratach kwartalnych płatnych do 20 dnia ostatniego miesiąca kwartału. 7)odsetki od kredytu- bez karencji Spłata odsetek w okresach miesięcznych płatnych , w miesiącu następnym po upływie miesiąca , za który są naliczane, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank kredytobiorcy, w terminie 7 dni od jego otrzymania. Ostatnie odsetki płatne będą do 31.12.2011r. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 7) kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego jednorazowo - należy przyjąć termin wypłaty środków z kredytu - do 7 dni po podpisaniu umowy . 8) zastrzega się prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów) 9) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . Komisja przetargowa oceni spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w sposób zespołowy na podstawie dokumentów, których wykaz przedstawiono w pkt. 9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 2)oświadczenie w trybie art. 22 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż przed 6 miesiącami przed terminem składania ofert 4)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w pkt.6, ppkt. 3,4,5 6 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę potwierdzający odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane przepisami prawa zwolnienie na odroczenie lub rozłożenie na raty tych zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie d)zamiast dokumentu o którym mowa w ppkt. 4 i 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i w art.24 ust.1 pkt.9. W/w dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument o którym mowa w ppkt.5 lit.b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt. 3,4,5,6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę. 6)Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności. 7)Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie 8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( np. Informacja z Bankowego Funduszu Gwarancyjnego) 9)Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez oferenta Oświadczenia i dokumenty przedkładane w formie kserokopii winny być podpisane za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach