Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.434.872,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

Gmina Ziębice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8163870 , fax. 074 8191212
  • Data zamieszczenia: 2011-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ziębice
    ul. Przemysłowa 10 10
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8163870, fax. 074 8191212
    REGON: 89071847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.434.872,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.434.872,00 zł (słownie złotych: jeden milion czterysta trzydzieści cztery tysiące osiemset siedemdziesiąt dwa złote) zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. Spłata kredytu następować będzie przez okres 9 lat, w ratach kwartalnych, w terminie od 01.01.2012 roku do 31.12.2020 roku. Ustala się okres w spłacie kredytu do 31.12.2020 roku. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Źródłem pokrycia zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami przez cały okres spłaty będą dochody własne Gminy Ziębice uzyskane z podatków i opłat lokalnych, udziałów w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa. Zamawiający informuje, że opinia RIO zostanie podwieszona na stronie internetowej. Zamawiający w celu zbadania zdolności kredytowej zamieszcza pod przetargiem niezbędne dokumenty oraz informuje, że pozostałe dokumenty znajdują się na stronie 2.2. Warunki realizacji Zamówienia: a. Kwota kredytu 1.434.872,00 zł b. Okres kredytowania 9 lat. c. Spłata kredytu nastąpi w oparciu o plan wykorzystania i spłaty kredytu stanowiący załącznik do niniejszego postępowania. d. Kredytodawca postawi kredyt do dyspozycji kredytobiorcy z dniem podpisania umowy. Kredytobiorca będzie wykorzystywał kredyt wnioskując o jego postawienie do dyspozycji do wysokości i w terminach przez siebie określonych. e. Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 roku. f. Oprocentowanie kredytu będzie naliczane wg stawki WIBOR 3M na dzień 29-11-2011 roku. wynoszącej 4,96 % plus marża banku, natomiast w okresie kredytowania oprocentowanie kredytu oparte powinno być o średnią stawkę WIBOR 3M za okres od 1 do 10 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który będą naliczone odsetki plus marża banku. g. Odsetki będą naliczane od kwoty faktycznie wykorzystanej przez zamawiającego w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca. h. Spłata odsetek odbywać się będzie w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca, bezpośrednio po uruchomieniu kredytu - bez okresu karencji. i. Stała marża banku nie może być wyższa niż 2%. j. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania prowizji udzielnego kredytu. k. Do obliczenia odsetek od kredytu przyjmuje się kalendarz rzeczywisty. l. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. m. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż 1.434.872,00 zł oraz zmiany harmonogramu spłat rat kapitałowych spowodowanej wykorzystaniem niższej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. Bank kredytujący nie będzie pobierał opłat i prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. n. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 14-dniowego terminu powiadomienia kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. o. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypada na dzień wolny od pracy, uznaje się, iż termin ten został zachowany, jeżeli wpłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661133005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną