Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 960 000 zł

Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544 , fax. 033 8742266
  • Data zamieszczenia: 2011-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
    ul. Mickiewicza 19 19
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 033 8742341, 8749544, fax. 033 8742266
    REGON: 07218192000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 960 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 960 000,00 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych). Przeznaczeniem kredytu jest sfinansowanie wydatków związanych z zadaniem inwestycyjnym polegającym na budowie mostu na potoku Stryszawka w Suchej Beskidzkiej. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia: A. okres spłaty kapitału: - 350 000,00 zł w terminie do 20 grudnia 2012 r. - 330 000,00 zł w terminie do 20 grudnia 2013 r. - 180 000,00 zł w terminie do 20 grudnia 2014 r. - 100 000,00 zł w terminie do 20 grudnia 2015 r. B. odsetki płatne kwartalnie, począwszy od I kwartału 2012 r. w terminach do każdego 15 dnia następnego miesiąca po upływie kwartału; C. jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, to spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu; D. zabezpieczenie kredytu ustala się w formie weksla własnego in blanco; E. Zamawiający (kredytobiorca) ma prawo do spłaty całości lub części kredytu w dowolnym czasie przed terminem określonym wyżej, z zachowaniem miesięcznego okresu powiadomienia, bez dodatkowych opłat lub prowizji. Wcześniejsza spłata kredytu będzie skutkować proporcjonalnym obniżeniem kwoty należnych odsetek, które będą naliczane od pozostałej do spłaty kwoty zadłużenia; F. walutą kredytu będzie złoty polski - wszystkie rozliczenia między bankiem a Zamawiającym (kredytobiorcą) będą dokonywane w złotych polskich; G. prowizja (jeżeli zostanie określona przez Wykonawcę w ofercie) zostanie jednorazowo potrącona z kwoty kredytu; H. do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni wg zmiennej stawki WIBOR 3M obowiązującej na dwa oficjalne dni notowań stawek WIBOR przed rozpoczęciem kolejnego okresu obrachunkowego powiększonej o ilość punktów procentowych stanowiących stałą marżę określona w ofercie Wykonawcy. Ustalone w powyższy sposób oprocentowanie jest stałe dla całego okresu obrachunkowo (kwartału); I. ewentualna zmiana harmonogramu spłat kredytu nie spowoduje żadnych kosztów po stronie Zamawiającego (kredytobiorcy), a w szczególności nie będą z tego tytułu naliczane żadne prowizje lub opłaty; J. Zamawiający (kredytobiorca) zachowuje prawo do rezygnacji z kredytu lub wykorzystania kredytu w niższej wysokości oraz wcześniejszej spłaty całości lub pozostałej części kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu, w szczególności prowizji lub opłat za aneks. Kwota odsetek obniży się odpowiednio do rzeczywistej kwoty wykorzystanego kredytu pozostającego do spłaty; K. ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Termin realizacji zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2015 r. Dostępność kwoty kredytu: do 2 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl oraz Biuletyn Informacji Publicznej Zamawiającego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach