Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 600 000,00 PLN”

Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 17312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 557 135 , fax. 085 655 70 80
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
    ul. Kraszewskiego 5
    17312 Drohiczyn, woj. podlaskie
    tel. 856 557 135, fax. 085 655 70 80
    REGON: 5065905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.DROHICZYN.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 600 000,00 PLN”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powyższy kredyt jest przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu budżetu w kwocie 600.000zł na okres od 23.10.2017r. do 31.12.2027r., z możliwością wcześniejszej spłaty kredytu. Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji 23.10.2017r. Spłaty rat nastąpią w latach 2018-2027 następujących terminach: 2018r.: do 30.09 - 5.000zł i do 31.12 - 5.000zł 2019r.: do 30.09 - 5.000zł i do 31.12 - 5.000zł 2020r.: do 30.09 - 5.000zł i do 31.12 - 5.000zł 2021r.: do 30.09 - 5.000zł i do 31.12 - 5.000zł 2022r.: do 30.09 - 5.000zł i do 31.12 - 5.000zł 2023r.: do 30.09 - 25.000zł i do 31.12 - 25.000zł 2024r.: do 30.09 - 62.500zł i do 31.12 - 62.500zł 2025r.: do 30.09 - 62.500zł i do 31.12 - 62.500zł 2026r.: do 30.09 - 62.500zł i do 31.12 - 62.500zł 2027r.: do 30.09 - 62.500zł i do 31.12 - 62.500zł Odsetki od kredytu naliczane są miesięcznie i płatne do ostatniego dnia miesiąca od chwili pobrania pierwszej transzy kredytu. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie kwoty kredytu, wobec powyższego odsetki zmniejszą się proporcjonalnie. Przewiduje się dwie transze kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego.Odsetki i inne koszty przy spłacie kredytu –malejące – zgodnie z żądaniem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, warunek będzie spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz oferty, sporządzony na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do zawarcia umowy albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, - dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, - zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy). - załącznik nr 4 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach