Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 624 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci pożyczek i kredytów w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59818 Siekierczyn, Siekierczyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 221 778 , fax. 757 221 750
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757 221 778, fax. 757 221 750
    REGON: 23082156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 624 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci pożyczek i kredytów w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 624 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci pożyczek i kredytów w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn niżej wymienionych zadań inwestycyjnych: ─ „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 357 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Siekierczyn”, ─ „Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Zarębie od stacji kolejowej do Ponikowa”, ─ „Modernizacja budynku Siekierczyn 296 pod potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej”, ─ „Oświetlenie drogowe przy ul. Piaskowej w Zarębie”, ─ „Modernizacja systemu grzewczego z węglowego na gazowe w Osiedlowym Domu Kultury w Zarębie”, ─ „Rewitalizacja obiektu pałacowego położonego w Zarębie przy ul. Bazaltowej”, ─ „Budowa sceny plenerowej na stadionie w Siekierczynie”, ─ Inne zadania i zakupy inwestycyjne. Łączny koszt zadań planowanych do realizacji w 2018 r. wynosi: - 1 948 390,50 zł. Przewidywany okres realizacji inwestycji: od 01.03.2018 r. - do 15.12.2018 r. 2. Charakterystyka kredytu: 2.1. Kwota kredytu 1 624 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset dwadzieścia cztery tysiące złotych). 2.2. Okres kredytowania – 10 lat i 3,5 miesiąca, tj. od 01.07.2018 r. do 15.11.2028 r. 2.3. Okres karencji spłaty rat kapitałowych – do 15.02.2019 r. 2.4. Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego odbywać się będzie w terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do ostatecznego terminu uruchomienia kredytu, który upływa 15.12.2018 r. Przewiduje się uruchomienie środków w 4 transzach przy czym I transza w terminie do 15.07.2018 r. 2.5. Okres spłaty wynosi 10 lat. Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca począwszy od 30 lipca 2018 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego. Dla wyliczenia ceny kredytu stosować należy plan spłaty rat kapitałowych kredytu podany w załączniku nr 6 do SIWZ. Szczegółowy plan spłaty rat kredytu zostanie uzgodniony i zawarty w umowie kredytowej. Przewiduje się spłatę kapitału w dwudziestu ratach. 2.6. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. Zastrzega się wysokość prowizji maksymalnie do 0,3%. 2.7. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco. 2.8. Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy. 2.9. Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku. 2.10. Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M. 2.11. Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy. 2.12. Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu. 2.13. W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty (nie dotyczy obliczenia ceny oferty). 2.14. Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu. 2.15. W terminie 3 dni od otrzymania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogramy spłaty kredytu i odsetek oraz projekt umowy kredytowej, zgodny z postanowieniami niniejszej SIWZ dla kredytu (załączniki własne). 3. Zamawiający informuje, że: 3.1 Wszystkie sprawozdania budżetowe i finansowe za lata 2016, 2017 i I kwartał 2018 r. oraz opinie Regionalnej izby Obrachunkowej i uchwały budżetowe dostępne są do pobrania w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Siekierczyn (BIP) pod adresem www.bip.siekierczyn.pl., zakładka- budżet gminy. 3.2 Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może udostępnić dodatkowo inne sprawozdania i prognozy będące w posiadaniu Gminy. 3.3 Gmina nie jest powiązana kapitałowo i organizacyjnie z żadną instytucją. 3.4 Gmina nie posiada zobowiązań pozabilansowych. 3.5 Kredyt będzie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów i pożyczek w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych zarówno finansowanych środkami krajowymi jak i przy współudziale środków unijnych. 3.6 Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, 7 ustawy Pzp, 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.8.1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę - wzór załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - wzór załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach