Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie do 2.560.000,00 PLN”

Gmina Skała ogłasza przetarg

  • Adres: 32-043 Skała, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 891 098 , fax. 012 3891098 w. 104
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skała
    ul. Rynek 29
    32-043 Skała, woj. małopolskie
    tel. 123 891 098, fax. 012 3891098 w. 104
    REGON: 54755000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie do 2.560.000,00 PLN”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie do 2.560.000,00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN). 2) Okres kredytowania – 5 lat 6 miesięcy 12 dni. 3) Termin pobrania kredytu 20.12.2019 r. 4) Spłata kredytu w ratach - w latach od 2022 r. do 2025 r. 31.03.2022 100.000,00 30.06.2022 100.000,00 30.09.2022 100.000,00 31.12.2022 100.000,00 31.03.2023 225.000,00 30.06.2023 225.000,00 30.09.2023 225.000,00 31.12.2023 225.000,00 31.03.2024 225.000,00 30.06.2024 225.000,00 30.09.2024 225.000,00 31.12.2024 225.000,00 31.03.2025 180.000,00 30.06.2025 180.000,00 5) Uruchomienie środków kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji przekazanej pisemnie w dniu 19.12.2019 r. określającej ostateczna kwotę kredytu do pobrania. 6) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 7) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marżę banku, stałą w okresie kredytowania. 8) Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 9) W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 10) Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 11) Termin płatności rat odsetkowych, do 10-go dnia miesiąca następującego po kwartale, za który zostały naliczone. 12) Rozpoczęcie spłaty odsetek – za miesiąc grudzień 2019 r. do 10 stycznia 2020 r. 13) Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14) Źródło pokrycia spłaty - dochody budżetu gminy. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: • wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 2.560.000,00 zł bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). W takiej sytuacji zmieniony zostanie harmonogram spłat poprzez obniżenie poszczególnych rat w latach 2023-2024 o jednakową kwotę. Nie spowoduje to poniesienia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów, • wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania. Odsetki naliczane będą wówczas tylko za okres i od kwoty faktycznego zadłużenia. 16) Zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu będą dokonywane bez naliczania dodatkowych opłat. 17) Zamawiający nie przewiduje opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu. 18) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe, lub inne dokumenty potwierdzające działalność w zakresie przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 178 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe. W stosunku do instytucji kredytowych i banków zagranicznych – dokumenty potwierdzające zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe, lub inny dokument równoważny potwierdzający prawo działania na terenie Polski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 3. Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 4. Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach