Przetargi.pl
„UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W KWOCIE 1.500.000,00 PLN”

Gmina Skała ogłasza przetarg

  • Adres: 32043 Skała, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 891 098 , fax. 012 3891098 w. 104
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skała
    ul. Rynek 29
    32043 Skała, woj. małopolskie
    tel. 123 891 098, fax. 012 3891098 w. 104
    REGON: 54755000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W KWOCIE 1.500.000,00 PLN”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W KWOCIE 1.500.000,00 PLN” CPV 66.11.30.00-5 – usługi udzielania kredytu 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion, pięćset tysięcy złotych 00/100 PLN). b) Okres kredytowania – 4 lata 11 m-cy 15 dni c) Termin pobrania kredytu 15.11.2018r. d) Spłata kredytu w ratach - w latach od 2019r do 2023r 31.05.2019 100.000,00 31.10.2019 100.000,00 31.05.2020 50.000,00 31.10.2020 50.000,00 31.05.2021 100.000,00 31.10.2021 100.000,00 31.05.2022 250.000,00 31.10.2022 250.000,00 31.05.2023 250.000,00 31.10.1023 250.000,00 e) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN). f) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marżę banku, stałą w okresie kredytowania. g) Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. h) W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. i) Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. j) Termin płatności rat odsetkowych, do 10-go dnia miesiąca następującego po kwartale, za który zostały naliczone. k) Rozpoczęcie spłaty odsetek – za miesiąc grudzień 2018 r do 10 stycznia 2019r. l) Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową ł) Źródło pokrycia spłaty - dochody budżetu gminy m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez naliczania opłat z tego tytułu n) Zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu będą dokonywane bez naliczania dodatkowych opłat o) Zamawiający nie przewiduje opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu p) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe, lub inne dokumenty potwierdzające działalność w zakresie przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 178 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe. W stosunku do instytucji kredytowych i banków zagranicznych – dokumenty potwierdzające zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe, lub inny dokument równoważny potwierdzający prawo działania na terenie Polski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach