Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 4 500 000 zł

Urząd Gminy Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Łęczycka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7162515 , fax. 042 7164554
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zgierz
    ul. Łęczycka 4 4
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7162515, fax. 042 7164554
    REGON: 00055027800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 4 500 000 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wysokość kredytu 4 500 000 zł. Okres kredytowania - 6 lat (2010 - 2015) - 72 miesiące. Kredyt oprocentowany według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresie, za który naliczane są odsetki. Wysokość stopy procentowej równa się sumie średniej stawki WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 1M) za miesiąc poprzedzający miesiąc, za który naliczone są odsetki oraz marży Banku. Bank stawia do dyspozycji kredyt w następujacych transzach: I transza - 23 listopada 2009r. w kwocie 2 500 000 zł, II transza 0 21 grudnia 2009r. w kwocie 2 000 000 zł, w formie przelewu środków z rachunku kredytowego Banku na wskazany przez Kredytobiorcę rachunek bankowy zgodnie z przeznaczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 72 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej realizację zamówienia, zobowiązanie do wykonania umowy w wymaganym terminie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia w trybie art. 22 i 24 ustawy Pzp, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodaczej lub wypis z właściwego rejestru, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego, ośw. o zapoznaniu się z warunkami przetargu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach