Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2 207 180,00 zł

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, Rynek 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 755 00 31 , fax. (089) 7550031
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24 24
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 755 00 31, fax. (089) 7550031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.reszel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2 207 180,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2 207 180,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście siedem tysięcy sto osiemdziesiąt złotych). 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w pięciu transzach na pisemny wniosek Zamawiającego : 1) I transza w wysokości 334 700,00 zł wypłacona następnego dnia po podpisaniu umowy 2) II transza w wysokości 582 700,00 zł wypłacona w dniu 14 września 2012r. 3) III transza w wysokości 450 000,00 zł wypłacona w dniu 15 października 2012r. 4) IV transza w wysokości 450 000,00 zł wypłacona w dniu 15 listopada 2012r. 5) V transza w wysokości 389 780,00 zł wypłacona w dniu 14 grudnia 2012r. 3. Oprocentowanie kredytu przez cały okres kredytowania, oparte na stawce WIBOR 1 M obowiązującej na ostatni dzień roboczy miesiąca i mający zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania od następnego dnia i marży banku stałej w okresie kredytowania, wyrażonej w %. 4. Spłata kredytu będzie przebiegała następująco: 1) Spłata kredytu - zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz : a) rozpoczęcie spłaty kredytu - 30 grudnia 2013r. b) ostatnia rata - 30 grudnia 2026r. 2) Spłata odsetek - miesięcznie do 20-go dnia następnego miesiąca od faktycznie wykorzystanych środków. 5. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 6. Marża banku będzie spłacana wraz z oprocentowaniem kredytu. 7. Ewentualna prowizja przygotowawcza będzie uregulowana w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. 8. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości. Zmiana wysokości kredytu nie będzie powodowała dodatkowych opłat. 9. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. 10. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu. 11. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany, w poszczególnych latach, wysokości rat przyjętych do spłaty. 12. Zamawiający zastrzega możliwość spłaty pierwszej raty w terminie wcześniejszym lub późniejszym niż wskazany w terminarzu spłat. Spłata pierwszej raty uzależniona jest od zwrotu kwoty dotacji z Urzędu Marszałkowskiego w związku z realizowanym zadaniem inwestycyjnym w ramach PROW na lata 2007-2013. 13. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 14. Na wniosek Zamawiającego termin przekazywania transz kredytu może ulec zmianie na termin późniejszy - nie dłuższy niż do terminu ostatniej raty tj. 14 grudnia 2012r. bez ponoszenia dodatkowych opłat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium. Wysokość wadium : 15 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko-wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach