Gmina Cisna ogłasza przetarg
- Adres: 38-607 Cisna, 49
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4686338, 0608 698247 , fax. 013 4686355
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cisna
49 49
38-607 Cisna, woj. podkarpackie
tel. 013 4686338, 0608 698247, fax. 013 4686355
REGON: 37044001100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminacisna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 300 000,00 zł, na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 192 750,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 107 250,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 300 000,00 zł, na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 192 750,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 107 250,00 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Przedstawią oferty zgodnie z założeniami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2. Warunki udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu, każdy wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia; b) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz.665 z późn. zm.)- wystawione przed upływem terminu składania ofert, c) Oświadczenie o spełnianiu wymagań ustawowych wynikających z art. 22 ustawy pzp. Treść oświadczenia znajduje się na formularzu ofertowym ( zał. nr 2 do SIWZ ). d) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. Oświadczenie znajduje się na formularzu ofertowym ( zał. nr 3 do SIWZ ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminacisna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZETARG NIEOGRANICZONY NA KREDYT DŁUGOTERMINOWY W KWOCIE 583278,83 ZŁ
Dodano: 2015-12-10 - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 240 000,00 zł, przeznaczonego na: - finansowanie wydatków nie mających pokrycia w planowanych dochodach w wysokości spłaty pożyczki na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych z budżetu UE z otrzymanej refundacji środków pochodzących z budżetu UE.
Dodano: 2015-12-03 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA KREDYT DŁUGOTERMINOWY W KWOCIE 583278,83 ZŁ
Dodano: 2015-11-23 - KREDYT DŁUGOTERMINOWY DLA GMINY DĘBOWIEC
Dodano: 2015-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 770 000,00 zł, przeznaczonego na: - finansowanie wydatków inwestycyjnych nie mających pokrycia w planowanych dochodach z tytułu spłaty pożyczki na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych z budżetu UE z otrzymanej refundacji środków pochodzących z budżetu UE - 470 000,00; - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy tj. sfinansowanie planowanych wydatków inwestycyjnych nie mających pokrycia w planowanych dochodach - 300 000,00
Dodano: 2014-10-13 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu
Dodano: 2014-07-28 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA KREDYT DŁUGOTERMINOWY
Dodano: 2014-07-21 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 1 478 363,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2014-07-17 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 393 981,25 zł
Dodano: 2014-04-24 - USŁUGA KREDYT DŁUGOTERMINOWY DLA GMINY DĘBOWIEC
Dodano: 2013-08-20