Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 900 000,00 zł

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, ul. Witosa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6514202, 6514238 , fax. 014 6514095
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Witosa 2 2
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. 014 6514202, 6514238, fax. 014 6514095
    REGON: 00053509500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 900 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego do kwoty 1 900 000,00 zł w walucie polskiej na sfinansowanie sześciu (6) zadań inwestycyjnych tj.: 1.Rozbudowa z przebudową Gminnego Ośrodka Kultury w Gromniku Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROW na lata 2007-2013 - wartość zadania: 920 749,00 zł, 2. Odnowa i rozwój centrum wsi Rzepiennik Marciszewski w gminie Gromnik. Zadanie dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi - wartość zadania: 507 000,00 zł 3.Termomodernizacja budynku komunalnego na ul. Królowej Jadwigi - wartość zadania: 154 000,00 zł, 4.Termomodernizacja budynku komunalnego na ul. Jana Pawła II - wartość zadania: 99 000,00 zł, 5.Remont zabytkowego dworku w Gromniku - siedziba Urzędu Gminy - wartość zadania: 97 000,00 zł 5. Remont poddasza budynku OSP Siemiechów , użytkowanego jako sala muzyczna dla orkiestry dętej w Siemiechowie - wartość zadania: 79 251,00 zł. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: - Wysokość kredytu - do kwoty 1 900 000,00 zł, (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy zł ) - Okres kredytowania - 60 miesięcy - do dnia 20 grudnia 2017 roku, - Karencja w spłacie kapitału - do 30 stycznia 2013 roku, - Udostępnienie kredytu - od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2012r. - Kredyt uruchamiany w transzach na pisemną dyspozycję kredytobiorcy. Daty oraz kwoty uruchomienia poszczególnych transz kredytu do uzgodnienia w trakcie realizacji umowy bez dodatkowych opłat. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu (rezygnacji z części kredytu) a także możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez uprzednich uzgodnień z bankiem oraz bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 4.W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty kredytu, odsetki naliczone będą od wykorzystanej kwoty kredytu, a w przypadku wcześniejszej spłaty od faktycznego zadłużenia. 5.Spłata kredytu począwszy od 30.01.2013r., nastąpi w ratach miesięcznych, płatnych 30 - go każdego miesiąca, z wyjątkiem lutego - rata płatna 28 - go dnia miesiąca oraz ostatniej raty płatnej do 20 grudnia 2017r. Jeżeli termin spłaty przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to wpływ środków z tytułu spłaty kredytu w pierwszym dniu roboczym po tym dniu, jest traktowany jako spłata w terminie. 6.Spłata kredytu według harmonogramu stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 7.Spłata odsetek następować będzie do 15 - go każdego miesiąca od kwoty wykorzystanego kredytu, po spłacie rat kapitałowych - począwszy od 15.02.2013r. 8.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczone dla każdego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o wskaźnik stopy redyskonta weksli oraz stałej marży banku (która nie może ulec podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy) za które naliczone będą odsetki w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 9.Do celów obliczania oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 10. Zamawiający nie przewiduje prowizji od uruchomienia kredytu. 11. Inne opłaty, prowizje nie występują. 12. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Deklarację wekslową podpisze Wójt Gminy oraz Skarbnik Gminy. 13. Zamawiający przed uruchomieniem środków złoży oświadczenie o braku zaległości ZUS i Urzędu Skarbowego. 14. Wstępne zbadanie zdolności kredytowej Zamawiającego, Wykonawca może dokonać na podstawie: - Uchwały Budżetowej na rok 2012 Nr XIV 86 2012 Rady Gminy Gromnik z dnia 27 stycznia 2012 roku. - Uchwały Nr XIV 87 2012 Rady Gminy Gromnik z dnia 27 stycznia 2012 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gromnik na 2012-2018, ze zm. -Uchwały Składu Orzekającego Kolegium RIO w Krakowie w sprawie zaopiniowania prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Gromnik i możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Gromnik na 2012 rok - dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Gromnik (zakładka Budżet). 15. Zamawiający informuje, że: 1)gmina nie posiada udziałów i akcji, 2)gmina nie posiada zobowiązań pozabilansowych, 3)gmina nie posiada zobowiązań wobec podmiotów powiązanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 631130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik.pl /przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną