Gmina Krasocin ogłasza przetarg
- Adres: 29105 Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 39 17 026 w. 121 , fax. 413 917 010
- Data zamieszczenia: 2017-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasocin
ul. Macierzy Szkolnej 1
29105 Krasocin, woj. świętokrzyskie
tel. 041 39 17 026 w. 121, fax. 413 917 010
REGON: 29101014500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasocin.eobip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Krasocin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Krasocin w wysokości 1.900.0000,00 PLN (słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych) o okresie spłaty do 28 lutego 2023 r. 3.1.1. Kredyt jest przeznaczony na spłatę zaciągniętych zobowiązań. 3.3.2. Zamawiający przewiduje uruchomienie kwoty kredytu maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych po podpisaniu umowy. Czas oczekiwania (liczony w dniach roboczych) na wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego, od momentu złożenia dyspozycji uruchomienia kredytu przez Zamawiającego stanowi kryterium oceny ofert. 3.3.3. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.07.2018 roku. Spłaty rat kapitałowych według poniższego harmonogramu: Rok 2018 1. Do 31.07.2018 – 100 000,00 zł Rok 2019 2. Do 31.07.2019 - 150 000,00 zł Rok 2020 1. Do 31.07.2020 - 300 000,00 zł Rok 2021 1. Do 28.02.2021 - 200 000,00 zł 2. Do 31.07.2021 - 200 000,00 zł Rok 2022 1. Do 28.02.2022 - 250 000,00 zł 2. Do 31.07.2022 - 250 000,00 zł Rok 2023 1. Do 28.02.2023 - 450 000,00 zł 3.3.4. Spłata odsetek następować będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego, począwszy od 31 grudnia 2017 roku. W przypadku, gdy termin spłaty upływa w dniu wolnym ustawowo od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata rat i odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty (dni robocze: poniedziałek-piątek). Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w każdym okresie rozliczeniowym (tj. w danym kwartale) w stosunku do liczby dni w roku (przyjmuje się, że każdy rok odsetkowy liczy 365 dni). 3.3.5. Okres finansowania: od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2023 r. 3.3.6. Oprocentowanie w okresie obowiązywania umowy: ustalone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M, powiększoną o stałą marżę. Stawka bazowa ustalana będzie w okresach kwartalnych, zgodnie z notowaniem stawki WIBOR 1M na dwa dni robocze przed rozpoczęciem nowego okresu odsetkowego. O każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stawki WIBOR 1M Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. 3.3.7. Zabezpieczenie wierzytelności: weksel in blanco z deklaracją wekslową. 3.3.8. Termin wykonania zamówienia: wymagany termin wykonania zamówienia: do 28 lutego 2023 r. 3.3.9. Zamawiający w celu zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego załącza następujące dokumenty: - NIP, - REGON, - Uchwała o powołaniu Skarbnika Gminy, - Zaświadczenie o wyborze Wójta, - Uchwała Rady Gminy Krasocin w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego; - Uchwała Rady Gminy Krasocin w sprawie udzielenia absolutorium dla Wójta Gminy Krasocin z tytułu wykonania budżetu za rok 2016; - Opinia RIO w sprawie opinii o projekcie budżetu Gminy Krasocin na 2018 rok; - Uchwała Rady Gminy Krasocin w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2016 r. - Opinia RIO w sprawie opinii o sprawozdaniach z wykonania budżetu Gminy Krasocin za 2016 rok wraz z informacją o stanie mienia JST i objaśnieniami; - Sprawozdanie Rb – Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji – IV kwartał 2016, - Sprawozdanie Rb – Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji – I, II, III kwartał 2017, - Sprawozdanie Rb – NDS o nadwyżce/deficycie JST za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2016r. - Sprawozdanie Rb – NDS o nadwyżce/deficycie JST za okres od początku roku do dnia 30 września 2017 r. - Sprawozdanie Rb – N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych - IV kwartał 2016, - Sprawozdanie Rb – N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych - kwartał I, II, III 2017 r. - Sprawozdanie Rb - 28S z wykonania planu wydatków budżetowych JST za okres od początku do dnia 31 grudnia 2016 r.; - Sprawozdanie Rb – 27S z wykonania planu dochodów budżetowych JST za okres od początku roku do 31 grudnia 2016 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ubezpieczeniowych - Ubezpieczenie mienia tworzącego RSSWS wraz z ubezpieczeniem OC z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności
Dodano: 2023-10-04 - Usługi ubezpieczenia pojazdów samochodowych w latach 2021-2023
Dodano: 2020-11-10 - Świadczenie usług ubezpieczeniowych obejmujących mienie tworzące Regionalną Sieć Szerokopasmową Województwa Świętokrzyskiego wraz z ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności
Dodano: 2020-10-02 - Świadczenie usług ubezpieczenia na majątek, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Miasta i Gminy Morawica oraz ubezpieczenia na wyjazdy zagraniczne osób wskazanych przez Miasto i Gminę Morawica
Dodano: 2020-09-14 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jej jednostek budżetowych
Dodano: 2020-01-17 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jej jednostek budżetowych
Dodano: 2020-01-07 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Kieleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
Dodano: 2019-12-02 - Świadczenie usług ubezpieczeniowych obejmujących mienie tworzące Regionalną Sieć Szerokopasmową Województwa Świętokrzyskiego wraz z ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności
Dodano: 2019-10-15 - Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 30.000 euro
Dodano: 2019-10-03 - Kompleksowe ubezpieczenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2019-03-05