Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Dobrcz w roku 2020.

Gmina Dobrcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-022 Dobrcz, ul. Długa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 648 010 , fax. 523 648 032
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrcz
    ul. Długa 50
    86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 648 010, fax. 523 648 032
    REGON: 53425600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz,bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Dobrcz w roku 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Dobrczw 2020 roku, w tym: - kredyt w wysokości 1.302.614,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 1) Wysokość kredytu: 1.302.614,00 PLN (słownie: jeden milion trzysta dwa tysiące sześćset czternaście złotych). 2) Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Zamawiającego w terminie do 7 dni od podpisania umowy. 3) Kredyt pobierany będzie na wniosek Zamawiającego w 1 transzy, przewidywany termin uruchomienia transzy: - od dnia 30 listopada 2020 r. w wysokości 1.302.614,00 zł. 4) Spłata rat kapitałowych kredytu dokonywana będzie w następujących terminach, w wysokości: 1) 31.03.2021 r. kwota 25 000,00 zł 2) 30.06.2021 r. kwota 25.000,00 zł 3) 30.09.2021 r. kwota 25.000,00 zł 4) 30.11.2021 r. kwota 25.000,00 zł 5) 31.03.2022 r. kwota 25 000,00 zł 6) 30.06.2022 r. kwota 25 000.00 zł 7) 30.09.2022 r. kwota 25.000,00 zł 8) 30.11.2022 r. kwota 25.000,00 zł 9) 31.03.2023 r. kwota 25 000,00 zł 10) 30.06.2023 r. kwota 25 000,00 zł 11) 30.09.2023 r. kwota 25 000,00 zł 12) 30.11.2023 r. kwota 25 000,00 zł 13) 31.03.2024 r. kwota 25 000,00 zł 14) 30.06.2024 r. kwota 25 000,00 zł 15) 30.09.2024 r. kwota 25 000,00 zł 16) 30.11.2024 r. kwota 25 000,00 zł 17) 31.03.2025 r. kwota 25 000,00 zł 18) 30.06.2025 r. kwota 25.000,00 zł 19) 30.09.2025 r. kwota 25.000,00 zł 20) 30.11.2025 r. kwota 25.000,00 zł 21) 31.03.2026 r. kwota 25 000,00 zł 22) 30.06.2026 r. kwota 25 000.00 zł 23) 30.09.2026 r. kwota 25.000,00 zł 24) 30.11.2026 r. kwota 25.000,00 zł 25) 31.03.2027 r. kwota 25 000,00 zł 26) 30.06.2027 r. kwota 25 000,00 zł 27) 30.09.2027 r. kwota 25 000,00 zł 28) 30.11.2027 r. kwota 25 000,00 zł 29) 31.03.2028 r. kwota 25 000,00 zł 30) 30.06.2028 r. kwota 25 000,00 zł 31) 30.09.2028 r. kwota 25 000,00 zł 32) 30.11.2028 r. kwota 25 000,00 zł 33) 31.03.2029 r. kwota 25 000,00 zł 34) 30.06.2029 r. kwota 25 000,00 zł 35) 30.09.2029 r. kwota 25 000,00 zł 36) 30.11.2029 r. kwota 25 000,00 zł 37) 31.03.2030 r. kwota 100 650,00 zł 38) 30.06.2030 r. kwota 100 650,00 zł 39) 30.09.2030 r. kwota 100 650,00 zł 40) 30.11.2030 r. kwota 100 664,00, zł do kwoty „0” 2. Zamawiający zobowiązuje się rozpocząć spłatę kredytów od 31.03.2021r. i zakończyć 30.11.2030 r. 3. Zamawiający zobowiązuje się spłacać kapitał kredytu oraz odsetki w terminach określonych w umowie kredytowej. Raty kapitału płatne zgodnie z przedstawionymi harmonogramami, raty odsetek płatne będą w okresach miesięcznych ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 31 stycznia 2021 roku. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty. 4. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca, a jeżeli stawka WIBOR na ten dzień nie jest ustalona lub ogłoszona, przyjmuje się stawkę z najbliższego poprzedniego dnia roboczego) powiększone o stałą marżę Banku. Nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek. 5. Prowizja zawierająca wszystkie opłaty związane z uruchomieniem kredytu, stanowi jednorazową opłatę przy każdej wypłacie (pkt. 4), wyliczaną z uwzględnieniem stawki procentowej prowizji zaoferowanej w przetargu. Prowizja nie może przekraczać 0,2 % wartości kredytu. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych prowizji i opłat, w szczególności z tytułu: - przedterminowej spłaty kredytu - niewykorzystania części przyznanego kredytu - zmiany warunków zawartej umowy bez podania przyczyny 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu bądź poszczególnych transzy kredytu bądź części transzy kredytu i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. 8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich. 9. Koszt kredytu na dzień składania ofert stanowić będzie: a) prowizja wyrażona w procentach, w wartościach zapisanych w ofercie – płatna będzie przy wypłacie transz, b) odsetki od wykorzystanego kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę stałej marży banku i zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M (obowiązującą na 01.11.2020 r.). 10. W przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 11. Bank nie będzie pobierał odsetek, kar umownych i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem. 12. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Dobrcz wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 kodeksu postępowania cywilnego, przy czym koszt tej formy zabezpieczenia pokrywa kredytodawca. 13. Dokumenty potrzebne do wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę: (wszystkie niżej wymienione dokumenty dostępne są na stronie internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl) a. sprawozdanie Rb – NDS o nadwyżce i deficycie za rok 2018, 2019, b. sprawozdanie Rb – N o należnościach za rok 2018, 2019, c. sprawozdanie Rb – Z o zobowiązaniach za rok 2018, 2019, d. opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Dobrcz - za 2018, 2019 e. opinia RIO o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej Gminy Dobrcz na rok 2020, f. opinia RIO o możliwości sfinansowania planowanego deficytu budżetowego na 2020 przedstawionego w budżecie Gminy Dobrcz na rok 2020, g. opinia RIO o możliwości spłaty kredytów planowanych do zaciągnięcia przez gminę Dobrcz w 2020 roku, h. uchwały Rady Gminy Dobrcz w sprawie zaciągnięcia kredytów długoterminowych przez Gminę Dobrcz w roku 2020; i. uchwała budżetowa na rok 2020,( BIP Dobrcz); j. uchwała Rady Gminy Dobrcz w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Dobrcz na lata 2020- 2030 ( BIP Dobrcz); k. sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania budżetu gminy za rok 2018 i 2019 r. oraz Opinia RIO. 14) Przed podpisaniem umów Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć: a) zaświadczenie o nadaniu NIP i REGON b) dokumenty powołujące Wójta i Skarbnika
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w Cz. IV. Ust. 2 pkt. 2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli posiada zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, tj. aktualnej decyzji Prezesa Narodowego Banku Polskiego wyrażającej zgodę na rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.4. dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 3.9. SIWZ 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach