Gmina Mirzec ogłasza przetarg
- Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary 9
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2713033 , fax. 041 2713033
- Data zamieszczenia: 2012-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
Mirzec Stary 9 9
27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2713033, fax. 041 2713033
REGON: 00054005000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego bezgotówkowego, w wysokości 1 200 000 zł na sfinansowanie zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów określonych w Uchwale Rady Gminy Nr XIX/107/2012 z dnia 28 marca 2012 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Udzielenie kredytu długoterminowego, bezgotówkowego w wysokości 1 200 000 zł na sfinansowanie zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów - 1 200 000 zł, zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Nr XIX/107/2012 z dnia 28 marca 2012 roku w wariancie - waluta : kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, dla którego stawką referencyjną jest WIBOR 1M zgodny z art. 93 ust. 1. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami/.Sporządzający ofertę Wykonawca musi uwzględnić wymagane warunki zamawiającego tj.:1.Kredyt w kwocie 1 200 000 zł zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego: od dnia 28 września 2012 r. Zamawiający zakłada, że kredyt będzie postawiona do jego dyspozycji w dniu 28 września 2012 roku, jednak poszczególne części kredytu będą przelewane na rachunek Zamawiającego po wcześniejszym zamówieniu odpowiednich kwot, a odsetki będą naliczane od rzeczywistego zadłużenia i od dnia przekazania pieniędzy na rachunek Zamawiającego. W związku z powyższym, w celu porównania złożonych ofert, odsetki za 2012 rok powinny być naliczone od dnia 28 września 2012 roku. 2. Okres kredytowy - do 2018 roku.3. Spłata naliczonych odsetek: I.za 2012 rok nastąpi jednorazowo do 28 grudnia 2012 r. II.za lata 2013 rok - 2018 rok nastąpi w okresach kwartalnych.4. Spłata kapitału nastąpi w 24 ratach kwartalnych począwszy od 31.III.2013 r. do 28.XII.2018r. w okresach kwartalnych według harmonogramu: 2013 rok I-rata-25 000 zł,II-rata-25 000 zł,III-rata-25 000 zł,IV-rata-25 000 zł.2014 rok I-rata-25 000 zł,II-rata-25 000 zł, II-rata-25 000 zł, IV-rata-25 000 zł.2015 rok I-rata-62 500 zł,II-rata-62 500 zł,III-rata-62 500 zł, IV-rata-62 500 zł.2016 rok I-rata-62 500 zł,II-rata-62 500 zł,III-rata-62 500 zł, IV-rata-62 500 zł.2017 rok I-rata-62 500 zł,II-rata-62 500 zł,III-rata-62 500 zł, IV-rata-62 500 zł.2018 rok I-rata-62 500 zł,II-rata-62 500 zł,III-rata-62 500 zł, IV-rata-62 500 zł.5. Spłata rat kapitałowych oraz odsetkowych odbywać się będzie w ostatnim dniu każdego kwartału kalendarzowego.6.Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego. 7.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 8.W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczanie odsetek według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu.9.Ewentualne prowizje związane z udzieleniem kredytu, płatne będą jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. 10.Możliwość zmniejszenia wysokości kredytu. 11.Niewykorzystanie całości lub części kredytu bez żadnych konsekwencji dla Zamawiającego.12.Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do 28 grudnia 2012 roku.13.Rozliczania między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.200.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 860 000,00 zł
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Pierzchnica w kwocie 700 000 zł
Dodano: 2016-06-03 - promesa na udzielenie pożyczki/kredytu inwestycyjnego
Dodano: 2016-03-11 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.980.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego w 2016 r. deficytu budżetu Powiatu Kazimierskiego i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-02-05 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego dla Gminy Wiślica
Dodano: 2015-12-14 - Długoterminowy kredyt bankowy w wysokości 1.500.000,00 zł
Dodano: 2015-12-03 - Udzielenie Gminie Opatowiec i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 704.360,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2015 rok
Dodano: 2015-12-01 - ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 700 000 ZŁ
Dodano: 2015-11-19 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 złotych
Dodano: 2015-11-17