Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego - w transzach - w wysokości 2 044 420,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w związku z planowanymi inwestycjami gminnymi w 2010 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Urząd Gminy w Parzęczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-045 Parzęczew, ul. Południowa 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7186057 , fax. 042 7186066
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Parzęczewie
    ul. Południowa 1 1
    95-045 Parzęczew, woj. łódzkie
    tel. 042 7186057, fax. 042 7186066
    REGON: 47205781000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego - w transzach - w wysokości 2 044 420,00 zł. na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w związku z planowanymi inwestycjami gminnymi w 2010 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Środki pozyskane na pokrycie deficytu budżetu gminy zostaną przeznaczone na inwestycje gminne w 2010 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.Wysokość odsetek od kredytu w oparciu o wskaźnik oprocentowania WIBOR 1M na dzień 25 stycznia 2010 r. plus marża oraz prowizja bankowa, banku udzielającego przedmiotowego kredytu. Udzielenie kredytu nastąpi w transzach, w wysokości i terminach, które określa załącznik Nr 2 do SIWZ, z tym, że w przypadku podpisania umowy po 22.02.2010 r. wypłata pierwszej transzy nastąpi dzień po podpisaniu umowy. Wysokość transzy może ulec zmianie w zależności od wyników przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na realizację projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz środków krajowych. Harmonogram spłaty kredytu określa załącznik Nr 3 do SIWZ. Terminy spłat określone w załączniku mogą ulec zmianie z zależności od wyników przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne na realizację projektów finansowych ze środków Unii Europejskiej oraz środków krajowych. Naliczanie i spłata odsetek odbywać się będzie w trybie miesięcznym począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym uruchomiona zostanie I transza kredytu. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek. Zamawiający określa jako formę zabezpieczenia spłaty kredytu weksel in blanco z deklaracją wekslową (bez oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się egzekucji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 6) spełnia wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 7) działają w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, zgodnie z wytycznymi opisanymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiąjący od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a każdy z wykonawców działających wspólnie, powinien złożyć wszelkie dokumenty potwierdzjące spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, potwierdzjących, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22, ust. 1. pkt 1-4. Dokumenty muszą być przedstawione w formie orginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z orginałem na każdej stronie przez wykonawcę lub notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parzeczew.pl/przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach