Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego

GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 440 10 35 , fax. 18 440 10 35
  • Data zamieszczenia: 2022-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
    54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 440 10 35, fax. 18 440 10 35
    REGON: 491892191
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest:Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w wysokości 1.400.000,00 PLN (słownie: jeden milion czterysta tysięcy PLN) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.3. Spłata kredytu następować będzie w następujących terminach i kwotach:Lp. Data Kwota raty kapitałowej1. 30.06.2027 - 100 000,00 zł2. 30.06.2028 - 150 000,00 zł3. 30.06.2029 - 200 000,00 zł4 .30.06.2030 - 300 000,00 zł5. 30.06.2031 - 400 000,00 zł6. 30.06.2032 - 200 000,00 zł7. 30.06.2033 - 50 000,00 zł4. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Kontrasygnatą skarbnika zostanie opatrzona tylko deklaracja wekslowa.5. Do obliczenia ceny kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 9 listopada 2022 tj. 7,59% oraz marżę banku Wykonawcy. Marża banku Wykonawcy będzie stała przez okres kredytowania.6. Dla prawidłowego porównania i obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć, że dniem uruchomienia kredytu jest 12.12.2022r. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2439 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach