Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 985 288,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego

Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
    pl. M. Konopnickiej 7 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiecpowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 985 288,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 985 288,00 PLN (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt pięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt osiem złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu w związku z udzieleniem dotacji dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu na zakup karetek z wyposażeniem w związku z przystąpieniem do realizacji zadania p.n. Zwiększenie jakości usług medycznych realizowanych przez SP ZZOZ w Szydłowcu przy udziale środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 2. Kredyt zostanie uruchomiony w dwóch transzach: 1) I transza w kwocie - 338 276,00 zł do dnia 30.08.2009 r. 2) II transza w kwocie - 647 012,00 zł do dnia 31.03.2010 r. 3. Spłata kapitału kredytu nastąpi w latach 2010 - 2013, począwszy od dnia uruchomienia ostatniej transzy kredytu, w ratach miesięcznych do dnia 31.12.2013 r., 4. Spłata odsetek będzie następowała w ratach miesięcznych - w ostatnim dniu miesiąca od dnia uruchomienia kredytu (lub jego części), 5. Liczba rat kredytowych - 45 rat. 6. Waluta - PLN 7. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, kredytodawca nie będzie naliczał i pobierał opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu, 8. Kredytobiorca nie będzie ponosił dodatkowych opłat i prowizji związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu, 9. Oprocentowanie kredytu liczone według zmiennej stopy procentowej opartej na stawce WIBOR 1M na dzień 30.06.2009 r. (Zamawiający przyjął taką datę tylko dla potrzeb oceny składanych ofert). 10. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, prowizja jednorazowa liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu, 11. Do celów obliczeń bankowych za rok przyjmuje się 365 dni. 12. Wykonawca (kredytodawca) nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco. 15. Zamawiający informuje, że dokumenty dotyczące sytuacji finansowej Powiatu Szydłowieckiego znajdują się z załączniku nr 3 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. bank działający w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. Nr 72 z 2002 r., poz. 665 z późn. zm.), 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia przedstawione w pkt. VI SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia/ nie spełnia). Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - PZP zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z zastrzeżeniem art. 88 ustawy PZP. 2) Wykonawca, który nie złoży wymaganych w SIWZ informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty w niewłaściwej formie, lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie PZP, SIWZ lub innych przepisach obowiązującego prawa, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także zgodnie z art. 26 ust. 4 w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1. 4) Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące wymagane dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 1 do siwz; 2. projekt umowy zawierający wszystkie istotne dla Zamawiającego postanowienia wskazane w rozdziale III i IV siwz; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil prowadzonej działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do siwz; 6. zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego - jeżeli jest wymagane lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (teks jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) tzn.: 1) w odniesieniu do banków państwowych - rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu, statut banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu, 2) w odniesieniu do banków działających w formie spółek akcyjnych - statut banku, 3) w odniesieniu do banków spółdzielczych - statut banku spółdzielczego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiecpowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach