Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-140 Chełmża, ul. Szewska 23
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6752255 , fax. 056 6754556
- Data zamieszczenia: 2009-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
ul. Szewska 23 23
87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6752255, fax. 056 6754556
REGON: 87154789900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalchelmza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie inwestycyjnego kredytu bankowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie inwestycyjnego kredytu bankowego dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Chełmży w wysokości 3 000 000,00zł.(słownie: trzy miliony złotych). z ostatecznym terminem spłaty w dniu 30.09.2017 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia określone w ustawie - Prawo bankowe 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku banku państwowego - należy załączyć statut banku oraz odpowiednie dokumenty, z których wynikać będzie aktualny skład zarządu banku 3. zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 ze zm.). 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalchelmza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego przeznaczonego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w gminie Świedziebnia.
Dodano: 2016-05-31 - Kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 2.500.000 PLN
Dodano: 2013-11-09 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w kwocie 2 023 724,00 PLN na spłatę wcześniej zaciagniętych kredytów
Dodano: 2013-11-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 751 958,00 PLN na sfinansowanie spłat zobowiązań wynikających z zaciągniętych w latach minionych kredytów i pożyczek
Dodano: 2013-06-06 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 350 000,00 zł na sfinansowanie spłat zobowiązań wynikających z zaciągniętych w latach minionych kredytów i pożyczek
Dodano: 2012-11-13 - Kredyt długoterminowy w wysokości 300.000,00- zł przeznaczony na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w gminie Świedziebnia.
Dodano: 2012-10-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długotermonowego w kwocie 111 000,00 PLN
Dodano: 2012-09-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Grudziądz i budżetów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2012-2014. Bankowa obsługa na ustalonych w postępowaniu warunkach obejmować będzie również nowo powstałe w trakcie realizacji zamówienia jednostki organizacyjne gminy.
Dodano: 2011-11-08 - Kredyt dwuletni w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000 PLN
Dodano: 2011-11-08 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.200.000,00- zł na dofinansowanie zadań inwestycyjnych w Gminie Świedziebnia
Dodano: 2011-07-22