Starostwo Powiatowe w Prudniku ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Tadeusza Kościuszki 76
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4381 700 , fax. 077 4381 701
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Prudniku
ul. Tadeusza Kościuszki 76 76
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4381 700, fax. 077 4381 701
REGON: 53142102900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę kredytu krótkoterminowego w kwocie 5 338 695,00zł na prefinansowanie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w kwocie 5 338 695,00 zł. (słownie: pięć milionów trzysta trzydzieści osiem tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100 ) na prefinansowanie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej zgodnie z załącznikiem Nr 12 do uchwały budżetowej Powiatu Prudnickiego. Podstawowe dane o kredycie: a)Rodzaj transakcji : udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego gotówkowego, b)Kwota i waluta kredytu :5 338 695,00- PLN, uruchamiana według dyspozycji kredytobiorcy w okresie od dnia podpisania umowy do 30.12.2010 r. W celu obliczenia wartości kredytu, na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujący termin uruchomienia kredytu: 26.02.2010r. - 1 500 000zł 30.06.2010r. - 2 100 000zł 30.09.2010r. - 1 738 695zł Termin uruchomienia kredytu może ulec zmianie. c)Okres kredytowania: do 31.12.2010 r. d)Spłata kredytu nastąpi do 31.12.2010 r. ze środków uzyskanych z Unii Europejskiej dotyczących rozliczanych projektów oraz z bieżących wpływów na rachunek bankowy. Terminy spłaty odsetek : spłata odsetek będzie się odbywać w okresach miesięcznych ostatniego dnia kalendarzowego danego miesiąca począwszy od 31 marca 2010r. do grudnia 2010 r. Odsetki naliczane będą od aktualnego zadłużenia na rachunku kredytowym. e)Oprocentowanie kredytu : kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach za który odsetki są naliczane. f)Opis sposobu obliczenia oprocentowania: oprocentowanie kredytu ustala się na stawce bazowej WIBOR 1M powiększone o marżę banku w wysokości % w stosunku rocznym. ( WIBOR 1M jest to stopa procentowa, po jakiej banki są skłonne udzielić pożyczek innym bankom, liczony jako średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z poprzedniego miesiąca kalendarzowego, liczony za okres od 1-go do ostatniego dnia każdego miesiąca). Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania. g)Do wyliczenia oprocentowania kredytu w Ofercie należy przyjąć stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości 3,60%. oraz następujące kwoty i terminy spłat zadłużenia: 01.10.2010r. - 3 500 000,00zł 30.11.2010r. - 1 838 695,00zł h)Prowizja będzie pobrana po uruchomieniu kredytu. i)W przypadku wcześniejszej spłaty części kapitału lub całości, odsetki będą naliczone od faktycznego zadłużenia j)Sposób zabezpieczenia kredytu : weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową określającą warunki jego wypełnienia. k)Planowany okres kredytowania: do 31 grudnia 2010 r. l)Planowany okres zawarcia umowy kredytowej: w terminie związania ofertą m) Uruchomienie kredytu: następować będzie wg odrębnych dyspozycji kredytobiorcy w terminie do 31 grudnia 2010 r. n)Odsetki od kredytu nie podlegają kapitalizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonywali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, usługę polegającą na udzieleniu minimum 1 kredytu krótkoterminowego o wartości (wysokości kredytu) co najmniej 4 000 000,00 zł. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. kwota kredytu w wysokości 5 400 000,00 zł (wraz z już posiadanym zaangażowaniem wobec zamawiającego) nie powoduje przekroczenia koncentracji zaangażowania wobec jednego podmiotu zgodnie z Prawem bankowym. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: - każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania, - warunek posiadania wymaganego doświadczenia oraz potencjału finansowego muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy (wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane), - podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. pkt 2 ustawy, 4.Zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe lub Rozporządzenie odpowiednich organów w sprawie utworzenia banku wydane przed dniem wejścia w życie ustawy prawo bankowe, lub też inne dokumenty potwierdzające odpowiednio uprawnienia wykonawcy, 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.Sprawozdania finansowe: bilans, rachunek zysków i strat oraz przepływów pieniężnych za dwa lata obrotowe (2007 r. i 2008 r.),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.118.267,00 zł
Dodano: 2016-07-26 - Zaciągnięcie długoterminowych kredytów do łącznej kwoty 2.370.000,00 zł
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 1 908 190 PLN dla Gminy Głogówek na spłatę zadłużenia
Dodano: 2016-05-09 - Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 840 170 zł ( słownie: dwa miliony osiemset czterdzieści tysięcy sto siedemdziesiąt złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie pożyczki w kwocie 3.800.000,00 zł na spłatę zobowiązań wymagalnych SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2016-04-11 - Udzielenie kredytu w kwocie 850.000,00zł na zadanie inwestycyjne pn.: Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Lewin Brzeski wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
Dodano: 2016-03-15 - Udzielenie długoterminowego kredytu komercyjnego w wysokości 1.500.000,00 zł dla Gminy Kluczbork w 2016 roku
Dodano: 2016-03-10 - Udzielenie kredytu lub pożyczki długoterminowej w wysokości do 7.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu na spłatę zobowiązania wynikającego z umowy pożyczki nr 36594 z 18.03.2014r. - NLP.2016.7
Dodano: 2016-03-07 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.689.300zł.
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do 2 000 000,00 zł
Dodano: 2015-11-25