Urząd Gminy w Pleśnej ogłasza przetarg
- Adres: 33-171 Pleśna, Pleśna 240
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6798170 , fax. 014 6798947
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Pleśnej
Pleśna 240 240
33-171 Pleśna, woj. małopolskie
tel. 014 6798170, fax. 014 6798947
REGON: 00054330900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plesna.pl/przetargi.htm.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1.510.391 PLN (słownie: jeden milion pięćset dziesięć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt jeden złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.510.391 PLN (słownie: jeden milion pięćset dziesięć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt jeden złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. Okres kredytowania: od listopada 2009 roku do 30 listopada 2017 roku. -Spłata kapitału w ratach kwartalnych począwszy od 28.02.2010 roku ostatnia rata kapitałowa płatna 30.11.2017 roku (spłata kredytu: rok 2010 - 100.000 zł, rok 2011 - 200.000 zł, rok 2012 - 200.000 zł, rok 2013 - 200.000 zł, rok 2014 - 200.000 zł, rok 2015 - 200.000 zł, rok 2016 - 200.000 zł, rok 2017 - 210.391 zł) -Rata odsetkowa płatna w okresach kwartalnych - przy czym, pierwsza rata przypada na dzień 28.02.2010 r. -Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. -Pobranie kredytu - od dnia podpisania umowy wg zleceń płatniczych, w miarę zaistnienia potrzeb płatniczych, do dnia 20 grudnia 2009 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie będzie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22.ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych . 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych n. 3.Zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych. Ocena spełnienia wymienionych warunków będzie dokonywana metodą 1-0, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plesna.pl/przetargi.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5.850.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie nakładów inwestycyjnych
Dodano: 2016-03-04 - OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY KAMIENICA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2015-06-09 - Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Szczawnica oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2013-12-02 - Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przystosowanego do selektywnej zbiórki odpadów i opróżniania kontenerów
Dodano: 2013-09-30 - OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY KAMIENICA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2012-06-01 - Udzielenie gwarancji bankowej dla zabezpieczenia zapłaty przez Powiat Miechowski jako inwestora wynagrodzenia należnego Wykonawcy za roboty budowlane.
Dodano: 2012-03-13 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów
Dodano: 2011-09-29 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Kamionka Wielka.
Dodano: 2011-05-30 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Lanckorona i jednostek organizacyjnych gminy
Dodano: 2010-11-24 - Obsługa bankowa WFOŚiGW
Dodano: 2010-07-08