Przetargi.pl
udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 900 348,00 zł

Urząd Gminy Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-234 Słupia, Słupia 30A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3911147 lub 48 , fax. 041 3911147
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Słupia
    Słupia 30A 30A
    26-234 Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3911147 lub 48, fax. 041 3911147
    REGON: 29052258700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 900 348,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900.348 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w wariancie: kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 1M plus ewentualna stała marża bankowa powiększająca (pomniejszająca) stawkę WIBOR 1M. 3.2. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 78 miesięcy (01.07.2009-31.12.2015) od daty podpisania umowy kredytowej z karencją do końca grudnia 2009 roku. 3.3. Spłata kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych przez okres 72 miesięcy tj. od stycznia 2010 r. do grudnia 2015 r. tj.: - 24 raty po 8.000,00 zł. - 24 rat po 12.400,00 zł 23 rat po 17.115,00 zł. - 1 rata po 17.103,00 zł.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 78 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Prowadzą działalność gospodarczą, której przedmiotem są czynności określone w art. 5 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (j.t. z 2002 r. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami) Spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - według załącznika nr 1 do formularza ofertowego, 6.2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP - według załącznika nr 2 do formularza ofertowego, 6.3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupiakonecka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach