Urząd Gminy Słupia ogłasza przetarg
- Adres: 26-234 Słupia, Słupia 30A
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3911147 lub 48 , fax. 041 3911147
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Słupia
Słupia 30A 30A
26-234 Słupia, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3911147 lub 48, fax. 041 3911147
REGON: 29052258700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 900 348,00 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 900.348 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w wariancie: kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 1M plus ewentualna stała marża bankowa powiększająca (pomniejszająca) stawkę WIBOR 1M. 3.2. Kredyt zostanie zaciągnięty na okres 78 miesięcy (01.07.2009-31.12.2015) od daty podpisania umowy kredytowej z karencją do końca grudnia 2009 roku. 3.3. Spłata kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych przez okres 72 miesięcy tj. od stycznia 2010 r. do grudnia 2015 r. tj.: - 24 raty po 8.000,00 zł. - 24 rat po 12.400,00 zł 23 rat po 17.115,00 zł. - 1 rata po 17.103,00 zł., - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 78 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Prowadzą działalność gospodarczą, której przedmiotem są czynności określone w art. 5 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (j.t. z 2002 r. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami) Spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - według załącznika nr 1 do formularza ofertowego, 6.2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP - według załącznika nr 2 do formularza ofertowego, 6.3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupiakonecka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.200.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 860 000,00 zł
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Pierzchnica w kwocie 700 000 zł
Dodano: 2016-06-03 - promesa na udzielenie pożyczki/kredytu inwestycyjnego
Dodano: 2016-03-11 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.980.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego w 2016 r. deficytu budżetu Powiatu Kazimierskiego i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-02-05 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego dla Gminy Wiślica
Dodano: 2015-12-14 - Długoterminowy kredyt bankowy w wysokości 1.500.000,00 zł
Dodano: 2015-12-03 - Udzielenie Gminie Opatowiec i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 704.360,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2015 rok
Dodano: 2015-12-01 - ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 700 000 ZŁ
Dodano: 2015-11-19 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 złotych
Dodano: 2015-11-17