Przetargi.pl
„Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 1 279 000,00 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych”

Gmina Świekatowo - Referat Księgowości ogłasza przetarg

  • Adres: 86-182 Świekatowo, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3322280 , fax. 0-52 3322280 wew. 46
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świekatowo - Referat Księgowości
    ul. Dworcowa
    86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3322280, fax. 0-52 3322280 wew. 46
    REGON: 92351073000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiekatowo.lo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 1 279 000,00 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 1 279 000,00 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych „ w tym : 1) Przebudowa wraz z rozbudową stacji uzdatniania wody w miejscowości Małe Łąkie, gmina Świekatowo wraz z budową studni głębinowej / Urząd Gminy w Świekatowie 01010 § 6059 § 6057 kwotę 300 000,00 zł; 2) Otwarte Strefy Aktywności w miejscowości Jania Góra i Świekatowo/ Urząd Gminy w Świekatowie 63095 § 6050 w kwocie 79 000,00 zł; 3) "Włączenie północno-zachodniej części Powiatu Świeckiego do planowanego węzła w Zbrachlinie", dotacja dla powiatu Świeckiego /Urząd Gminy w Świekatowie 60014 § 6300 w kwocie 400 000,00 zł; 4) Przebudowa drogi gminnej nr 030810 C i 030813 C o długości ok. 1300 m./ z miejscowości Małe Łąkie od sklepu w stronę Janiej Góry /Rudzianek/ Urząd Gminy w Świekatowie 60016 § 6050 w kwocie 500 000,00 zł. Spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia kredytu/transzy kredytu. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu). Harmonogram spłaty kredytu przewiduje spłatę odsetek w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu miesiąca. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca) powiększone o stałą marżę Banku. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 1M na dzień 16.04.2019 r. (1,64%).2.5. Oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu.Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. Dopuszcza się podpisanie z wykonawcą czterech umów na każde zadanie inwestycyjne odrębną z związku z różnym okresem spłaty kredytów. W przypadku czterech umów należy przygotować cztery harmonogramy spłaty. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. Spłata kredytu do 28.06.2030 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.u.2018 poz.2187 z późn.zm)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniona „Karta przewodnia oferty – formularz ofertowy”, b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach