Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGĘ DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA SFINANSOWANIE PLANOWNEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY SPYTKOWICE NA 2018 R. ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I POŻYCZEK W WYSOKOŚCI 1.509.415,00 ZŁ.

Gmina Spytkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34745 Spytkowice, Spytkowice
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 688 370 , fax. 182 688 961
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Spytkowice
    Spytkowice 26
    34745 Spytkowice, woj. małopolskie
    tel. 182 688 370, fax. 182 688 961
    REGON: 49079651600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGĘ DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA SFINANSOWANIE PLANOWNEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY SPYTKOWICE NA 2018 R. ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I POŻYCZEK W WYSOKOŚCI 1.509.415,00 ZŁ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    UDZIELENIE I OBSŁUGĘ DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA SFINANSOWANIE PLANOWNEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY SPYTKOWICE NA 2018 R. ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I POŻYCZEK W WYSOKOŚCI 1.509.415,00 ZŁ. 1. Kwota kredytu- 1.509.415,00 zł 2. Termin uruchomienia kredytu- w terminie 3 dni od podpisania umowy kredytowej, 3. Okres kredytowania- 2018-2025 4. Przyjęty do naliczania odsetek WIBOR 1 M na dzień 25.06.2018 r. (1,64 p.p.) + stała marża banku, 5. Prowizja od udzielenia kredytu- 0 zł, 6. Rok = 365 dni, 7. Okres karencji- 31.03.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (zezwolenie komisji Nadzoru Finansowego) -Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych potwierdzającego spełnienie warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach