Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa trzech kredytów do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł na zapewnienie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

Muzeum Narodowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-010 Kielce, Pl. Zamkowy 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3444014 , fax. 041 3448261
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Kielcach
    Pl. Zamkowy 1 1
    25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3444014, fax. 041 3448261
    REGON: 29117071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa trzech kredytów do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł na zapewnienie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa trzech kredytów bankowych do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł (słownie złotych: dziesięć milionów pięćset trzydzieści pięć tysięcy dziewięć 88/100) z przeznaczeniem na zachowanie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, z ostatecznym terminem spłaty do dnia 31.12.2013 roku. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kredyty: A)kredyt bankowy do kwoty 2 280 038.77 zł (słownie złotych: dwa miliony dwieście osiemdziesiąt tysięcy trzydzieści osiem 77/100) na sfinansowanie wydatków niekwalifikowalnych (w tym podatek VAT) oraz prefinansowanie dotacji z EFRR dla zadania pn. Wzrost atrakcyjności turystycznej Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku poprzez jego modernizację, renowację i odtworzenie elementów zabytkowego parku oraz wdrożenie interaktywnego zwiedzania. Ogólna wartość projektu wynosi 3 317 762,99 zł, w tym: EFRR: 1 556 586,33 zł; co stanowi 60% wartości projektu, Promesa Ministra Kultury: 389 146,58 zł, co stanowi 15% wartości projektu, wkład własny: 648 577,64 zł, co stanowi 25% wartości projektu, VAT (koszt niekawalifikowalny): 598 285,13 zł, pozostałe koszty niekwalifikowalne: 125 167,31 zł. Planowany termin zakończenia realizacji rzeczowej projektu 15-11-2010 r. Planowany termin zakończenia realizacji projektu 24-12-2010 r. B)kredyt bankowy do kwoty 4 756 461,67 zł (słownie złotych: cztery miliony siedemset pięćdziesiąt sześć tysięcy czterysta sześćdziesiąt jeden 67/100) na sfinansowanie wydatków niekwalifikowalnych (w tym podatek VAT) oraz prefinansowanie dotacji z EFRR dla zadania pn. Dawny Pałac Biskupów Krakowskich w Kielcach najcenniejszym obiektem promocyjnym turystyki kulturowej ziemi świętokrzyskiej. Ogólna wartość projektu wynosi 5 689 101,22 zł, w tym: EFRR: 3 730 558,18 zł, co stanowi 80% wartości projektu, wkład własny: 932 639,55 zł, co stanowi 20% wartości projektu, VAT (koszt niekwalifikowalny): 1 025 903,49 zł. Planowany termin zakończenia realizacji rzeczowej projektu 30-12-2011 r. Planowany termin zakończenia realizacji projektu 30-01-2012 r. C)kredyt bankowy do kwoty 3 498 509,44 zł (słownie złotych: trzy miliony czterysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy pięćset dziewięć 44/100) na sfinansowanie wydatków niekwalifikowalnych (w tym podatek VAT) oraz prefinansowanie dotacji z EFRR dla zadania pn. Remont, modernizacja oraz wyposażenie Kamienicy pod Trzema Herbami przy ul. Rynek 3/5 w Kielcach z przeznaczeniem na Muzeum Dialogu Kultur. Ogólna wartość projektu wynosi 4 185 354,42 zł, w tym; EFRR: 2 747 379,94 zł, co stanowi 80% wartości projektu, wkład własny: 686 844,98 zł, co stanowi 20% wartości projektu, VAT (koszt niekwalifikowalny): 751 129,50 zł. Planowany termin zakończenia realizacji rzeczowej projektu 30-04-2012 r. Planowany termin zakończenia realizacji projektu 30-05-2012 r. 4.Zamawiający posiada środki finansowe na zabezpieczenie wkładu własnego przy realizacji projektów przyznane Uchwałą Zarządu Województwa Świętokrzyskiego z dnia 12.06.2009 r. Nr 2176/09. 5.Udostępnienie kredytów następować będzie w transzach, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładna data uruchomienia każdej transzy danego kredytu zostanie podana przez Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem. 6.Przewidywana spłata każdej z uruchomionych transz kredytów będzie następowała w terminie do 180 dni. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnych kwot każdego z kredytów oraz do wcześniejszej jego spłaty w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 8.Zamawiający nie przewiduje prowizji bankowej od udzielonego kredytu. 9.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10.Oprocentowanie kredytu jest zmienne przez cały okres kredytowania, oparte na stawce WIBOR 1M (warszawska średnia stopa procentowa oferowana dla pożyczek na polskim, międzybankowym rynku pieniężnym) dla depozytów 1-miesięczych ustalonej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, i marży banku (dodatniej lub ujemnej) stałej w okresie kredytowania, wyrażonej w %. W celu porównania złożonych ofert należy przyjąć stałą stopę WIBOR 1M z dnia 15.01.2010 r. - tj. 3,63 %.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na wybraną część lub części zamówienia w następujących wysokościach Część I - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część II - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część III - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał) b)zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 2.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania: a)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ (wymagana forma dokumentu - oryginał) b)aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mnki.pl/pl/s,419,Udzielenie_zamowienia.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach