Miasto i Gmina Gołańcz ogłasza przetarg
- Adres: 62-130 Gołańcz, ul. Dr P. Kowalika 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2615911 , fax. (067) 261 59 11
- Data zamieszczenia: 2012-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Gołańcz
ul. Dr P. Kowalika 2 2
62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie
tel. 067 2615911, fax. (067) 261 59 11
REGON: 00052830900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU ZWIAZANEGO Z DEFICYTEM BUDŻETU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu o następujących parametrach: Charakterystyka kredytu 1. Kredyt w wysokości 777 233,00zł PLN (słownie: siedemset siedemdziesiąt siedem tysięcy czterysta trzydzieści trzy złote 00/100) 2. okres kredytowania - kredytobiorca zobowiązuje się na spłatę kredytu wraz z odsetkami do dnia 31 października 2022 roku 3. okres karencji - do 30.07.2013 roku. 4. początek spłaty kapitału - 31.07.2013 rok 5. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w n/w ratach: Nr raty Data Rata kapitału 1. 2013-07-31 10 000,00 2. 2014-10-31 10 000,00 3. 2015-09-30 30 000,00 4. 2015-11-30 30 000,00 5. 2016-10-31 40 000,00 6. 2017-11-30 40 000,00 7. 2018-11-30 40 000,00 8. 2019-09-30 51 335,00 9. 2020-10-31 40 000,00 10. 2021-05-31 40 000,00 11. 2022-10-31 445 898,00 RAZEM 777 233,00 6. Odsetki naliczane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych od aktualnego stanu zadłużenia. 7. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi wciągu 1 dnia roboczego licząc od daty podpisania umowy kredytowej. 8. Forma zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco. 9. Koszty obsługi kredytu, cenę oferowaną Co stanowią: 1) prowizja przygotowawcza: zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej wykonawcami pobierania prowizji przygotowawczej (Pp) . 2) oprocentowanie kredytu: a. kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako suma stawki WIBOR 1M i marży Banku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2010-04-26 - Kredyt długoterminowy na pokrycie wydatków, w szczególności wydatków majątkowych oraz rozchodów nie znajdujących pokrycia w dochodach budżetu powiatu 2009 r.
Dodano: 2009-11-02