Gmina Lubawka ogłasza przetarg
- Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 516 321 619 , fax. 75 741 12 62
- Data zamieszczenia: 2016-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
tel. 516 321 619, fax. 75 741 12 62
REGON: 23082133900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego do wysokości 2.611.000,00 zł. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.611.000,00 PLN (słownie: dwa miliony sześćset jedenaście tysięcy złotych). Waluta kredytu: PLN. Kredyt przeznaczony będzie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubawka oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. Kredyt stawiany będzie do dyspozycji Zamawiającego w transzach, w zależności od potrzeb przez niego zgłaszanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zmniejszenia wykorzystania kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat i renegocjacji kwot i terminów spłat kapitału. Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. W przypadku przesunięcia terminów spłaty poszczególnych rat kapitałowych i ich wysokości w szczególności w wyniku działania siły wyższej, utraty zdolności do terminowego regulowania zobowiązań kredytobiorca nie będzie ponosił z tego tytułu dodatkowych kosztów. Z kredytem związana jest karencja w spłacie rat kapitałowych. Okres karencji: od podpisania umowy kredytowej do 15 kwietnia 2018 r. – pierwsza spłata raty kapitałowej przypada na dzień 15 kwietnia 2018 roku. Spłata rat kapitałowych będzie przebiegać zgodnie z harmonogramem umieszczonym w SIWZ do 20 listopada 2027r. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości odmiennej (mniejszej) od zakładanej, raty kapitałowe przypadające do spłaty w poszczególnych latach ulegną zmianie w stosunku do zakładanych. Odsetki spłacane są w okresach kwartalnych, tj. na koniec każdego kwartału, przy czym pierwsza spłata odsetek przypada na ostatni dzień kwartału, w którym uruchomiona zostanie pierwsza transza kredytu. Zobowiązania z tytułu odsetek naliczane będą wg. oprocentowania opartego na zmiennej stawce WIBOR dla złotowych depozytów 1 miesięcznych na rynku międzybankowym z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym naliczane będą odsetki, powiększonej o marżę wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. Marża wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania. Odsetki malejące. O wysokości oprocentowania obowiązującego w okresie danego kwartału wykonawca zawiadomi zamawiającego e-mailem lub w formie pisemnej bez obciążania kosztami. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok obrachunkowy liczy 365 dni a w przypadku roku przestępnego 366 dni od dnia powstania zadłużenia do dnia poprzedzającego spłatę. Jeżeli termin płatności rat kredytowo-odsetkowych przypada na dzień ustawowo wolny od pracy – spłata następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. Oprocentowanie kredytu jest dla Zamawiającego (Kredytobiorcy) jedynym kosztem, co oznacza, że nie występują prowizje i inne koszty. Sposób wyliczenia ceny oferty podany w pkt.13 SIWZ służy ujednoliceniu ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia (umowa kredytowa) zawarta zostanie według wzoru przygotowanego przez wyłonionego Wykonawcę. Umowa ta musi uwzględniać zapisy istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji) i nie może ich w niekorzystny dla Zamawiającego sposób zmieniać ani ograniczać. Zaciągnięty kredyt zabezpieczony będzie wekslem własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
Dodano: 2024-05-23 - „Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 2.500 000,00 zł
Dodano: 2023-12-20 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego – część I
Dodano: 2023-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego – część II
Dodano: 2023-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w kwocie 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych).
Dodano: 2023-10-25 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-10-09 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 4 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
Dodano: 2023-09-05 - Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.000 000,00 zł.
Dodano: 2022-11-30 - „Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do 1.970.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu i wykup wcześniej wyemitowanych obligacji komunalnych” - POWTÓRKA.
Dodano: 2021-03-11 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Kudowa-Zdrój
Dodano: 2021-02-19