Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego do wysokości 2.580.000,00 zł.

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 516 321 619 , fax. 75 741 12 62
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 516 321 619, fax. 75 741 12 62
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego do wysokości 2.580.000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 2.580.000,00 PLN (słownie: dwa miliony pięćset osiemdziesiąt tysięcy złotych) . Kredyt przeznaczony będzie na wyprzedzające finansowanie zadań majątkowych określonych w budżecie roku 2018 finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Kredytem objęte zostaną następujące zadania: „Zwiększenie efektywności energetycznej zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce”, „Zagospodarowanie terenów zieleni miejskiej Park WATRA”, „Łączy nas Bóbr”. Kredyt stawiany będzie do dyspozycji Zamawiającego w transzach, w zależności od potrzeb przez niego zgłaszanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zmniejszenia wykorzystania kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat, refinansowania wydatków związanych z zadaniami, na które zostaje przeznaczony kredyt a poniesionymi przed dniem uruchomienia kredytu, renegocjacji ostatecznego terminu spłaty kapitału. Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie. Przyznanie kredytu nastąpi bez składania dodatkowego wniosku przez Zamawiającego. Uruchomienie kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. W przypadku przesunięcia ostatecznego terminu spłaty kapitału w szczególności w wyniku działania siły wyższej, utraty zdolności do terminowego regulowania zobowiązań, kredytobiorca nie będzie ponosił z tego tytułu dodatkowych kosztów. Spłata rat kapitałowych zostanie dokonana niezwłocznie po otrzymaniu przez Gminę Lubawka zwrotu środków z budżetu UE. Pierwszą ratę oraz ostateczną spłatę kredytu planuje się dokonać w roku 2019. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości odmiennej (mniejszej) od zakładanej, wartość rat kapitałowych przypadających do spłaty ulegnie zmianie w stosunku do zakładanych. Odsetki spłacane są w okresach kwartalnych, tj. na koniec każdego kwartału, przy czym pierwsza spłata odsetek przypada na ostatni dzień kwartału, w którym uruchomiona zostanie pierwsza transza kredytu. Zobowiązania z tytułu odsetek naliczane będą wg. oprocentowania opartego na zmiennej stawce WIBOR dla złotowych depozytów 1 miesięcznych na rynku międzybankowym powiększonego o marżę wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty, przy czym stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie stawki określanej na dwa dni robocze poprzedzające pierwszy dzień miesiąca za który naliczane będą odsetki. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca. Marża wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania. Odsetki malejące. O wysokości oprocentowania obowiązującego w okresie danego kwartału wykonawca zawiadomi zamawiającego e-mailem lub w formie pisemnej bez obciążania kosztami. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok obrachunkowy liczy 365 dni a w przypadku roku przestępnego 366 dni od dnia powstania zadłużenia do dnia poprzedzającego spłatę. Oprocentowanie kredytu jest dla Zamawiającego (Kredytobiorcy) jedynym kosztem, co oznacza, że nie występują prowizje i inne koszty. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia (umowa kredytowa) zawarta zostanie według wzoru przygotowanego przez wyłonionego Wykonawcę. Umowa ta musi uwzględniać zapisy istotnych postanowień zawartych w specyfikacji i nie może ich w niekorzystny dla Zamawiającego sposób zmieniać ani ograniczać. Zaciągnięty kredyt zabezpieczony będzie wekslem własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika lub osoby przez niego upoważnionej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U.2017, poz. 1876 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Istotne postanowienia UMOWY USŁUGI : Załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy PZP wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający może żądać Oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Oświadczenie stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach