Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu średnioterminowego w wysokości 500 tys. zł na zadanie inwestycyjne pod nazwą Rozbudowa i modernizacja Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łowisku etap IV

Gmina Kamień ogłasza przetarg

  • Adres: 36-053 Kamień, Kamień 287
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8556776 w. 20 , fax. 017 8557735
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień
    Kamień 287 287
    36-053 Kamień, woj. podkarpackie
    tel. 015 8556776 w. 20, fax. 017 8557735
    REGON: 69058210500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakamien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu średnioterminowego w wysokości 500 tys. zł na zadanie inwestycyjne pod nazwą Rozbudowa i modernizacja Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łowisku etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługa kredytu średnioterminowego w wysokości 500 tys. zł na zadanie inwestycyjne pod nazwą Rozbudowa i modernizacja Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łowisku etap IV 1. Okres spłaty kredytu 3 lata a) Spłata rat kapitałowych w 8 kwartalnych ratach po 62 500 zł poczynając od I kwartału 2011 r.: b) Okres karencji w spłacie rat kapitałowych do końca 2010 r. c) Ostatnia spłata raty kapitałowej - koniec IV kw. 2012 r. 2. Spłata odsetek: a) poczynając od stycznia 2009, b) płatne co miesiąc do końca miesiąca c) jenorazowa prowizja banku płatna przy udostępnieniu kredytu 3. Udostępnienie kredytu kredytobiorcy grudzień 2009 r. Oprocentowanie kredytu należy określić na podstawie: WIBORU - 3M na dzień 07.12.2009r. Marża banku Jednorazowa prowizja bankowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 662000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym zamówieniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunków będzie się odbywać na podstawie przedłożonych dokumentów. Wg zasady spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminakamien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną