Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej.

Gmina Waganiec ogłasza przetarg

  • Adres: 87731 Waganiec, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 830 044 , fax. 542 830 640
  • Data zamieszczenia: 2017-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Waganiec
    ul. Dworcowa 11
    87731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 830 044, fax. 542 830 640
    REGON: 91086645900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Waganiec kredytu w łącznej wysokości 3 500 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100 gr.). Kredyt Gmina Waganiec zamierza przeznaczyć na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej. Kwota kredytu: 3 500 000,00 zł. Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2018 – 700 000,00 zł, - w roku 2019 – 700 000,00 zł, - w roku 2020 – 700 000,00 zł, - w roku 2021 – 700 000,00 zł, - w roku 2022 – 700 000,00 zł, w ratach kwartalnych po 175 000,00 zł na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału. Karencja w spłacie kapitału – do dnia 30.03.2018 roku (data pierwszej raty kwartalnej). Spłata odsetek nastąpi w ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału, począwszy od kwartału w którym uruchomiono pierwszą transzę kredytu. Szacunkowe terminy uruchomienia kredytu z podziałem na transze: 1) I transza – do 26 czerwca 2017 r. w kwocie 250.000,00 zł, 2) II transza – do 28 lipca 2017 r. w kwocie 500.000,00 zł, 3) III transza – do 28 sierpnia2017 r. w kwocie 1.000.000,00 zł 4) IV transza – do 28 września 2017 r. w kwocie 700.000,00 zł 5) V transza – do 30.10.2017 r. w kwocie 1.050.000,00zł. Terminy uruchomienia i wnioskowane kwoty mogą ulec zmianie. Uruchomienie kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego (Kredytobiorcy) złożony Wykonawcy (Kredytodawcy) 5 dni roboczych przed datą uruchomienia transzy Data przekazania wnioskowanej transzy kredytu nastąpi 6 dnia roboczego od złożenia wniosku na rachunek budżetu Gminy Waganiec wskazany w umowie. Do obliczenia ceny oferty przyjąć stawkę referencyjną WIBOR 1M (Warsaw Interbank Offered Rate – oprocentowanie po jakim banki udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz. 11:00 – obowiązujące w dniu 10.03.2017 r., 1,66 %), + stała marża banku (marża banku może być również ujemna). Zmiana oprocentowania kredytu będzie następować zgodnie ze zmianą stawki referencyjnej WIBOR 1M liczonej jako średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie: 1) wybrany wykonawca (bank) nie będzie rozliczał Zamawiającego z wykorzystania kredytu, 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 3) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego i płatne w okresach kwartalnych również w okresie karencji, 4) bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego, 5) prawo obniżenia wysokości zaciąganego kredytu przed jego uruchomieniem w przypadku gdy koszty zadań będą niższe w wyniku rozstrzygnięć przetargowych lub zadanie nie będzie realizowane, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do wyliczenia ceny jak i w umowie kredytowej kalendarza rzeczywistego (365/366 dni). 2. Dokumenty finansowe stanowią załącznik nr 4 do siwz. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV). Główny kod CPV: 66.11.30.00-5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach