Gmina Waganiec ogłasza przetarg
- Adres: 87731 Waganiec, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 830 044 , fax. 542 830 640
- Data zamieszczenia: 2017-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Waganiec
ul. Dworcowa 11
87731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 830 044, fax. 542 830 640
REGON: 91086645900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Waganiec kredytu w łącznej wysokości 3 500 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100 gr.). Kredyt Gmina Waganiec zamierza przeznaczyć na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej. Kwota kredytu: 3 500 000,00 zł. Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2018 – 700 000,00 zł, - w roku 2019 – 700 000,00 zł, - w roku 2020 – 700 000,00 zł, - w roku 2021 – 700 000,00 zł, - w roku 2022 – 700 000,00 zł, w ratach kwartalnych po 175 000,00 zł na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału. Karencja w spłacie kapitału – do dnia 30.03.2018 roku (data pierwszej raty kwartalnej). Spłata odsetek nastąpi w ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału, począwszy od kwartału w którym uruchomiono pierwszą transzę kredytu. Szacunkowe terminy uruchomienia kredytu z podziałem na transze: 1) I transza – do 26 czerwca 2017 r. w kwocie 250.000,00 zł, 2) II transza – do 28 lipca 2017 r. w kwocie 500.000,00 zł, 3) III transza – do 28 sierpnia2017 r. w kwocie 1.000.000,00 zł 4) IV transza – do 28 września 2017 r. w kwocie 700.000,00 zł 5) V transza – do 30.10.2017 r. w kwocie 1.050.000,00zł. Terminy uruchomienia i wnioskowane kwoty mogą ulec zmianie. Uruchomienie kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego (Kredytobiorcy) złożony Wykonawcy (Kredytodawcy) 5 dni roboczych przed datą uruchomienia transzy Data przekazania wnioskowanej transzy kredytu nastąpi 6 dnia roboczego od złożenia wniosku na rachunek budżetu Gminy Waganiec wskazany w umowie. Do obliczenia ceny oferty przyjąć stawkę referencyjną WIBOR 1M (Warsaw Interbank Offered Rate – oprocentowanie po jakim banki udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz. 11:00 – obowiązujące w dniu 10.03.2017 r., 1,66 %), + stała marża banku (marża banku może być również ujemna). Zmiana oprocentowania kredytu będzie następować zgodnie ze zmianą stawki referencyjnej WIBOR 1M liczonej jako średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie: 1) wybrany wykonawca (bank) nie będzie rozliczał Zamawiającego z wykorzystania kredytu, 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 3) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego i płatne w okresach kwartalnych również w okresie karencji, 4) bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego, 5) prawo obniżenia wysokości zaciąganego kredytu przed jego uruchomieniem w przypadku gdy koszty zadań będą niższe w wyniku rozstrzygnięć przetargowych lub zadanie nie będzie realizowane, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do wyliczenia ceny jak i w umowie kredytowej kalendarza rzeczywistego (365/366 dni). 2. Dokumenty finansowe stanowią załącznik nr 4 do siwz. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV). Główny kod CPV: 66.11.30.00-5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 13 500,00 zł w formach przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wykonawca wpłaca w/w kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny ZP.271.3.2017. Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 3. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Waganiec. 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium – udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej, nr referencyjny ZP.271.3.2017. 5. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
Dodano: 2024-06-02 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - finansowanie zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-05-20 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
Dodano: 2024-04-30 - „Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych”
Dodano: 2024-03-15 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na sfinansowanie inwestycji przez Gminę Miasto Kowal wysokości 332.000,00 zł
Dodano: 2024-02-01 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.
Dodano: 2024-01-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w 2023 r.”
Dodano: 2023-12-20 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.
Dodano: 2023-11-30 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł na finansowanie deficytu budżetu Gminy Brzuze na 2023 r.
Dodano: 2023-11-24 - Długoterminowy kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-10-04