Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego - długoterminowego dla Gminy Babimost na sfinansowanie planowanego deficytu oraz wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w roku 2014

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3512034 , fax. 068 3512028
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3 3
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 068 3512034, fax. 068 3512028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego - długoterminowego dla Gminy Babimost na sfinansowanie planowanego deficytu oraz wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w roku 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Wysokość udzielanego kredytu, łącznie w kwocie 2 000 000 zł. 2) Termin uruchomienia kredytu: Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. Całość kredytu możliwa jest do wykorzystania maksymalnie do dnia 30.12.2014r. Karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2016 roku. 3) Spłata kredytu: W miesięcznych ratach kapitałowych, począwszy od miesiąca stycznia 2017 roku do grudnia 2024 roku, wg poniższego harmonogramu: 95 rat po 20 833zł co stanowi 1 979 135 zł, Ostatnia miesięczna rata wyniesie 20 865 zł. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu przewidywany harmonogram spłaty kredytu, uwzględniający wszystkie wymagania wynikające z SIWZ. 4) Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 5) W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału - odsetki płatne od faktycznego zadłużenia. 6) Spłata odsetek obejmuje okres jednego miesiąca. 7) Spłata odsetek w okresach miesięcznych - na koniec każdego miesiąca, począwszy od pierwszego, w którym uruchomiono kwotę kredytu, na podstawie zawiadomień Wykonawcy o ich wysokości i terminie wymagalności, przesłanych faxem lub drogą elektroniczną wskazaną w umowie. 8) Do wyliczenia wartości odsetek stosowany będzie kalendarz rzeczywisty, 365/366 dni w roku i rzeczywista liczba dni w miesiącu. 9) Wykonawca będzie naliczał odsetki wyłącznie od wypłaconych transz kredytu. 10) Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 11) Kredyt oprocentowany wg zmiennej stawki procentowej WIBOR 3M powiększonej o marżę Wykonawcy, która przez cały okres kredytowania nie może być zwiększona. Stawka WIBOR 3M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 10.10.2014 roku. 12) Wykonawca wyraża zgodę na to, aby uruchomiony kredyt stanowił refundację wcześniej poniesionych wydatków w roku budżetowym. 13) Wypłata środków z kredytu będzie następowała na rachunek wskazany przez Zamawiającego. 14) Kredyt udzielony zostanie w złotych polskich (PLN). 15) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych (dodatkowych) opłat związanych z usługą udzielonego kredytu, z wyjątkiem prowizji. 16) Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco z wystawienia kredytobiorcy wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997roku Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2012 roku poz. 1376 ze zmianami). 17) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach