Gmina Działdowo ogłasza przetarg
- Adres: 13-200 Działdowo, ul. Księżodworska 10
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 023 6970700
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Działdowo
ul. Księżodworska 10 10
13-200 Działdowo
tel. 023 6970700
REGON: 13037802500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
udzielenie i obsługa kredytu do wysokości 500.000,00 zł z przeznaczeniem na zakup równiarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu do wysokości 500.000,00 zł z przeznaczeniem na zakup równiarki. - okres kredytowania - 5 lat w tym rok karencji, - wykorzystanie kredytu nastąpi: od 2009r. do 2015r. - spłata kredytu następować b - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe ( Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 ), c) są bankami utworzonymi zgodnie z przepisami prawa polskiego i mają siedzibę w kraju , d) złożą wraz z ofertą projekt umowy z zamawiającym uwzględniający postanowienia określone w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Oświadczenie wykonawca o spełnieniu warunków określonych w art.. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zezwolenie prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. 5. Udokumentowane prawa do reprezentacji banku(firmy) - pełnomocnictwo przez osoby podpisujące ofertę. 6. Projekt umowy z zamawiającym uwzględniający postanowienia określone w niniejszej specyfikacji. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego
Dodano: 2015-12-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.650.000 zł
Dodano: 2015-11-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 970 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2015 roku
Dodano: 2015-10-23 - Udzielenie kredytu Gminie Łubianka w wysokości 741.303,00 zł
Dodano: 2015-10-23 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.525.447 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2015-10-20 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 650 000 złotych
Dodano: 2015-09-25 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie bieżącego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2015-09-22 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 650 000 złotych
Dodano: 2015-09-08 - Udzielenie Gminie Frysztak kredytu długoterminowego w kwocie 874.150,76 zł z okresem spłaty w ciągu 2 lat 2023-2024.
Dodano: 2015-09-02 - Udzielenie i obsługa bankowego długoterminowego kredytu w wysokości 2.565.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadań inwestycyjnych
Dodano: 2015-04-02