Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 1 650 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu roku 2020

Gmina Krynice ogłasza przetarg

  • Adres: 22-610 Krynice, Krynice
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6630225, 6630239, , fax. 84 6630225
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynice
    Krynice 1
    22-610 Krynice, woj. lubelskie
    tel. 84 6630225, 6630239, , fax. 84 6630225
    REGON: 95036893100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 1 650 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 1 650 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu roku 2020 na poniższych zasadach: 1. Zamówienie obejmuje udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu roku 2020 w wysokości 1 650 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). 2. Okres udzielenia kredytu – 87 miesięcy (14 grudnia 2020 r. – 14 marca 2028 r.). 3. Karencja w spłacie kredytu – 6 miesięcy. 4. Zabezpieczeniem zaciągniętego kredytu będzie weksel własny in blanco. 5. Kredyt zostanie spłacony w ratach począwszy od dnia 30 czerwca 2021 roku do 14 marca 2028 roku. Spłaty rat kapitałowych dokonywane będą w następujących terminach i kwotach: I. 30 czerwca 2021 w kwocie 40.000,00 zł II. 30 czerwca 2022 w kwocie 40.000,00 zł III. 30 czerwca 2023 w kwocie 45.000,00 zł IV. 28 czerwca 2024 w kwocie 90.000,00 zł V. 30 czerwca 2025 w kwocie 135.000,00 zł VI. 30 września 2025 w kwocie 200.000,00 zł VII. 30 czerwca 2026 w kwocie 250.000,00 zł VIII. 30 września 2026 w kwocie 250.000,00 zł IX. 30 czerwca 2027 w kwocie 250.000,00 zł X. 30 września 2027 w kwocie 250.000,00 zł XI. 14 marca 2028 w kwocie 100.000,00 zł 6. Oprocentowanie kredytu będzie naliczane w oparciu o WIBOR 1M. 7. Odsetki będą spłacane miesięcznie. 8. Kredytobiorcy będzie przysługiwało prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz dokonywanie zmian w harmonogramie spłat rat kapitałowych bez naliczania dodatkowych opłat. 9. Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej oraz żadnych innych opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu. 10. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków oraz ewentualnych upustów i rabatów. 11. Umowę kredytu przygotuje Bank w uzgodnieniu z Zamawiającym. 12. Ofertę należy złożyć na załączonym „Formularzu ofertowym”. ( zał. Nr 1 do SIWZ ) 13. Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenie: -zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo bankowe, -wzór umowy kredytowej zawierający postanowienia niniejszej specyfikacji. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający oświadcza, że nie zalega z uiszczaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 2. Zamawiający oświadcza, że nie posiada wierzytelności, które byłyby zabezpieczone przez wierzycieli w formie przewidzianej przepisami prawa, a w szczególności hipoteką lub zastawem. 3. Zamawiający informuje, że na rachunkach bankowych Zamawiającego nie ciążą żadne zajęcia egzekucyjne. 4. Zamawiający informuje, że nie posiada zaległych zobowiązań finansowych w bankach i innych instytucjach finansowych. 5. Zamawiający informuje, że gmina nie udzieliła w ostatnich latach poręczeń i gwarancji. 6. Dodatkowe dokumenty niezbędne do przygotowania oferty (załącznik nr 4 do SIWZ): - 7. Sprawozdania z wykonania budżetu gminy są dostępne w BIP Urzędu Gminy Krynice Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r, - Kodeks pracy (Dz. U. 2020 r. poz. 1320 ze zm.) tj.: a) wykonywanie prac z związanych bezpośrednią obsługą i udzieleniem kredytu. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) w terminie 3 dni roboczych od zawarcia umowy, na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym od dnia otrzymania wezwania, wykonawca lub podwykonawca przedstawi zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osobę lub osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; lub poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) w przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych, c) wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osoby lub osób przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania usług. W przypadku zmiany zatrudnionych w trakcie realizacji umowy wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualny wykaz w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2 lit. a). Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 3) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby lub osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia zamawiającemu na jego żądanie wykazów osób zatrudnionych wraz z oświadczeniem o którym mowa w pkt 2 lita. a), wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia. Kara będzie naliczana za rozpoczęty dzień, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 4) ww. wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach