Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Radziejów w 2017 roku

Gmina Miasto Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88200 Radziejów, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 857 100 , fax. 542 857 105
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Radziejów
    ul. Kościuszki
    88200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 857 100, fax. 542 857 105
    REGON: 91086661400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Radziejów w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Radziejów w 2017 roku, które wymaga zachowania następujących warunków: 1. kwota kredytu: 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), 2. okres kredytowania: do 30 listopada 2028 roku, 3. uruchomienie kredytu: jednorazowo od dnia podpisania umowy kredytowej, 4. termin podpisania umowy kredytowej: do dnia 20 grudnia 2017 roku, 5. okres karencji do 28 lutego 2019 roku, 6. spłata kapitału po upływie okresu karencji: (zgodnie z proponowanym harmonogramem spłat rat kapitałowych załącznik 1 do SIWZ), 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia kwoty wykorzystanego kredytu, z jednoczesną zmianą wysokości rat kapitałowych proporcjonalnie do kwoty wykorzystanego kredytu, bez pobierania przez Kredytodawcę dodatkowych prowizji i opłat bankowych, 8. zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 9. oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie i stopy WIBOR 3M, który obliczony jest jako średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek i w dniu 25 października 2017 roku wynosi 1,73%, 10. spłata odsetek w okresach miesięcznych, bez karencji, 11. naliczanie odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu, 12. przeliczanie oprocentowania miesięcznie, 13. uruchomienie kredytu nastąpi na pisemne polecenie Zamawiającego w ciągu ……. dni roboczych (zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę) od otrzymania informacji od Zamawiającego (dopuszcza się możliwość przesłania informacji za pomocą faksu, e-mail) na konto bankowe Zamawiającego, 14. wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy, 15. za spłatę rat kredytu i odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy, 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych opłat i prowizji, a odsetki będą naliczone za okres faktycznego wykorzystania kredytu, 17. Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystanym kredytem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający będzie wymagał dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydanego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późn. zm)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach