Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0326430001 wew. 305,209 , fax. 032 6431804, 6478910
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0326430001 wew. 305,209, fax. 032 6431804, 6478910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.000.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 2. Okres kredytowania: od 2009 r. do końca 2013 r. 3. Karencja w spłacie kapitału do końca roku 2009 r . 4. Spłata kapitału i odsetek odbywać się będzie w okresach kwartalnych. 5. Kapitał spłacany będzie w szesnastu ratach kwartalnych w wysokości 312.500 zł każda, począwszy od 31.03.2010 r. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek opłat z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania w całości kredytu (do kwoty 10% wartości całego kredytu), co spowoduje zmniejszenie rat kapitału odpowiednio do kwoty wykorzystanego kredytu. 6. Oprocentowanie naliczone będzie według zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie zgodnie z niżej wymienionymi zasadami: - stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku, - odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne na podstawie pisemnego zawiadomienia banku. 7. Jedyną dopuszczalną formą zabezpieczenia kredytu jest weksel własny in blanco wystawiony przez Gminę Olkusz wraz z deklaracją wekslową. 8. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż prowizja bankowa od udzielonego kredytu. 9. Kredyt uruchomiony będzie w jednorazowej kwocie do 31.12.2009 roku. 10. Prowizja bankowa od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu jego uruchomienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, - w szczególności wynikające z ustawy Prawo bankowe z dn. 29.08.1997r. (Dz. U z 2002 nr 72 poz. 665 z późn. zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; zezwolenie ( np: na utworzenie banku, na rozpoczęcie przez bank działalności) wydane zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo bankowe, bądź inne dokumenty lub akty prawne upoważniające Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość prowizji od udzielanego kredytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach