Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 591 033 złotych (słownie: trzy miliony pięćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy trzydzieści trzy złote 00/100) na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Urząd Gminy w Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-551 Babice, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 134 002 , fax. 326 134 013
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Babicach
    ul. Krakowska 56
    32-551 Babice, woj. małopolskie
    tel. 326 134 002, fax. 326 134 013
    REGON: 53496000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 591 033 złotych (słownie: trzy miliony pięćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy trzydzieści trzy złote 00/100) na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 591 033 zł (słownie: trzy miliony pięćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy trzydzieści trzy złote 00/100) na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów: a) udzielenie kredytu nastąpi w transzach uruchamianych na wniosek zamawiającego, w terminie do 3 dni od złożenia wniosku przesyłanego w formie elektronicznej, b) zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości przyznanego kredytu oraz wcześniejszej spłaty, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych prowizji i opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Wcześniejsza spłata dokonana będzie na podstawie aneksu do umowy, c) okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dn. 27.12.2024 r. d) spłata kredytu - Spłata kapitału w latach 2019 - 2024 będzie następowała według harmonogramu stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, e) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych. Przy naliczaniu odsetek należy przyjąć, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni. Przy naliczaniu odsetek w roku przestępnym należy przyjąć, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 366 dni, f) oprocentowanie kredytu zmienne obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1 M, notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej, powiększony o stałą marżę banku w okresie kredytowania, g) zabezpieczenie: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, h) koszt kredytu stanowią odsetki, i) nie dopuszcza się naliczania żadnych innych dodatkowych opłat i prowizji. 2). Dla zobrazowania kondycji finansowej zamawiającego informuje się, że: - budżet Gminy Babice na 2019 r. oraz za lata poprzednie, - wieloletnia prognoza finansowa na lata 2019 – 2024, - sprawozdanie z wykonania budżetu za 2018r. oraz za lata poprzednie, - opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie: - o projekcie uchwały budżetowej na 2019 r. - o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2019 – 2024 - dotycząca prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Babice dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.babice.pl – Biuletyn Informacji Publicznej w zakładce finanse gminy i budżet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli posiada uprawnienia do prowadzenia działalności wskazanej w zamówieniu tj. posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U.2018.2187 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Prawo Bankowe inny dokument równoważny potwierdzający prawo do prowadzenia na terenie Polski działalności bankowej w zakresie udzielenia kredytów, a w przypadku banków państwowych pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów z podaniem rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców – dokument ten składa Wykonawca, który będzie realizował usługę wymagającą zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz.U.2018. poz.2187 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, wykonawca składa wraz z ofertą na formularzu jak w załączniku Nr 2 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.Do oferty wykonawca załącza: - formularz ofertowy - pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy przekazują Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2019.369 ze zm. – oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego), na formularzu jak w załączniku Nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach