Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 151 574,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów

Gmina Jasionówka ogłasza przetarg

  • Adres: 19-122 Jasionówka, Rynek 19
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7278030 , fax. 85 7278031
  • Data zamieszczenia: 2015-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasionówka
    Rynek 19 19
    19-122 Jasionówka, woj. podlaskie
    tel. 85 7278030, fax. 85 7278031
    REGON: 05065933200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasionowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 151 574,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 151 574,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. Dla ustalenia całkowitego kosztu kredytu należy oprzeć się o zmienną stopę procentową ustaloną wg 1-miesięcznej stawki WIBOR na dzień 04.09.2015 r. - 1,66 % i stałą w okresie kredytowania marżę bankową. Nie przywiduje się prowizji przygotowawczej. Dane dotyczące kredytu: 1.Kwota kredytu: 2 151 574,00 zł 2.Spłata kapitału nastąpi w nierównych ratach, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 3.Uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w jednej transzy, nie później niż do 7 dni po wydaniu dyspozycji przez Zamawiającego. 4.Okres karencji w spłacie kapitału - nie przewiduje się. Karencji w spłacie odsetek nie przewiduje się. 5.Forma zabezpieczenia - weksel in blanco. 6.Terminy spłat rat kapitałowych - ostatniego dnia miesiąca (jeżeli wypada w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa ostatniego dnia roboczego danego miesiąca) - zgodnie z załączonym harmonogramem (Załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Termin spłaty ostatniej raty kredytu - 31.12.2027 r. 8.Spłata odsetek - ostatniego dnia każdego miesiąca (jeżeli wypada w dzień wolny od pracy, termin spłaty upływa ostatniego dnia roboczego danego miesiąca) - zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 9.Wszelkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu należy wkalkulować w marżę banku, kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 10.Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, a roku przestępnym 366 dni. 11.O wysokości oprocentowania w danym okresie obrachunkowym bank zawiadamia Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie w terminie 7 dni od daty ustalenia oprocentowania dla tego okresu. 12.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania do 20 % kredytu, bez podania przyczyny. W przypadku niewykorzystania części kredytu, zamawiający nie będzie obciążony innymi kosztami. 13.Odsetki naliczane są od wykorzystanej kwoty kredytu. Od kwoty niewykorzystanej nie pobiera się dodatkowych opłat. 14.Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do: wcześniejszej spłaty całości kredytu, części kredytu, raty kredytu lub części raty kredytu, zmiany terminów spłat rat kredytu - jeżeli Kredytobiorca będzie przewidywał trudności w dotrzymaniu określonych w załączonym do umowy harmonogramie terminów spłat, zmiany harmonogramu spłat rat kredytu, bez ponoszenia z w/w tytułów dodatkowych kosztów (prowizji). 14.1.Kredytobiorca powiadomi Bank o zamiarze wcześniejszych spłat, o których mowa wyżej, pisemnie z 7-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 14.2.O konieczności zmiany terminów spłat rat kredytu lub zmiany harmonogramu spłat rat kredytu, a także o konieczności zmniejszenia wysokości rat Kredytobiorca zawiadomi Bank w formie pisemnej oraz przedłoży propozycje zmian z wyprzedzeniem co najmniej 14- dniowym. Bank zaakceptuje propozycje przedłożone przez Kredytobiorcę, jeżeli zmiany harmonogramu spłat rat kredytu, a także zmniejszenie wysokości rat nie będzie przekraczało dotychczas ustalonych wielkości o więcej niż 30 %. Zmiany będą obowiązywały od następnego terminu płatności i zostaną potwierdzone pisemnym aneksem. Bank może zaakceptować również zmiany w większym zakresie, co wymaga dla swej ważności uprzedniego sporządzenia pisemnego aneksu. 15.W przypadku przesunięcia terminu oraz zmiany harmonogramu spłaty kredytu i wysokości poszczególnych rat, oprocentowanie będzie naliczane według zasad określonych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty, zmiany harmonogramu oraz zmniejszenia wysokości rat Bank nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji. 16.Do oferty należy dołączyć symulację spłaty kredytu. 17.Przed podpisaniem umowy Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 18.Zamawiający przewiduje możliwość umieszczenia na wekslu in blanco kontrasygnaty Skarbnika Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasionowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach