Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.092.531,00 zł dla Gminy Kolsko

Gmina Kolsko ogłasza przetarg

  • Adres: 67-415 Kolsko, ul. Piastowska 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3524177 , fax. 068 3524355
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolsko
    ul. Piastowska 12 12
    67-415 Kolsko, woj. lubuskie
    tel. 068 3524177, fax. 068 3524355
    REGON: 97077031000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.092.531,00 zł dla Gminy Kolsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredyt w wysokości 2.092.531,00zł (słownie: dwa miliony dziewięćdziesiąt dwa tysiące pięćset trzydzieści jeden złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kolsko na 2011r. związanego z realizacją zadań inwestycyjnych zgodnie z uchwałą Nr VI.54.2011 Rady Gminy Kolsko z dnia 20 maja 2011r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na następujących warunkach (m.in.): 1. Okres kredytowania - 12 lat. Karencja w spłacie kredytu do 31.12.2012r. Odsetki płatne bez okresu karencji. Spłata kredytu nastąpi w ratach: 2013r. - 12 rat po 11.580,00 zł; 2014r. - 12 rat po 11.580,00 zł; 2015r. - 12 rat po 11.580,00zł; 2016r. - 12 rat po 11.580,00 zł; 2017r. - 12 rat po 11.580,00 zł; 2018r. - 12 rat po 11.580,00 zł; 2019r. - 12 rat po 11.580,00 zł; 2020r. - 12 rat po 11.580,00 zł; 2021r. - 12 rat po 20.425,00 zł; 2022r. - 12 rat po 20.425,00 zł; 2023r. - 12 rat po 20.425,00 zł; 2024r. - 11 rat po 20.425,00 zł oraz 1 rata po 20.876,00 zł. 2. Możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat, po zawiadomieniu Banku o planowanej przedterminowej spłacie z 5 dniowym wyprzedzeniem. 3. W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału - odsetki płatne od faktycznego zadłużenia. 4. Spłata odsetek łącznie z ratą kapitału. 5. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 6. Kredyt oprocentowany wg zmiennej stawki procentowej WIBOR 1M powiększonej o marżę banku, która nie może przekroczyć 2,5 %. Stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. 7. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. 8. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca. 9. Prowizja nie może przekroczyć 0,5%. 10. Dla prawidłowego porównania ofert - stawka WIBOR 1M ma być przyjęta na dzień 31.05.2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następującej formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach