Przetargi.pl
udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości: 1 760 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zakupu nieruchomości zabudowanej

Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek" ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Nowy Dworek, Nowy Dworek 46
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3820030, 3822155 , fax. 068 3820030, 3822155
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek"
    Nowy Dworek 46 46
    66-200 Nowy Dworek, woj. lubuskie
    tel. 068 3820030, 3822155, fax. 068 3820030, 3822155
    REGON: 00128640600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydworek.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości: 1 760 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zakupu nieruchomości zabudowanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 66.13.00.00: usługi udzielania kredytu, 2. przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości: 1 760 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zakupu nieruchomości zabudowanej, 3. kwota kredytu w wysokości 1 760 000,00 zł; słownie: jeden milion siedemset sześćdziesiąt tysięcy PLN, pozostawiona jednorazowo w całości do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy, 4. wykorzystanie kredytu w formie przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji, 5. spłata kredytu będzie następowała w ratach stałych, przy odsetkach malejących, 6. marża wykonawcy jest stała w okresie umowy, 7. bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę wykonawcy ( nie większą niż 2%), 8. poza kwotami określonymi w ofercie bank nie pobiera żadnych innych opłat, 9. rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywane w PLN, 10. zabezpieczenie kredytu: hipoteka, 11. wartość zakupu inwestycji: 2 200 000,00 zł, w tym wkład własny: 440 000, 00 zł 12. okres kredytowania : 10 lat, 13. harmonogram spłaty zadłużenia stanowi załącznik do specyfikacji, który jednocześnie będzie załącznikiem do umowy o udzielenie kredytu, 14. dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu i wcześniejszą spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji, 15. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu projekt umowy zawierający istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, 16. Wykonawca wskaże imiennie pracownika do obsługi zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 17 600,00 złotych (słownie: siedemnaście tysięcy sześćset złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 uPzp w jednej lub kilku następujących formach: 1.1.1. pieniądzu; 1.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.1.3. gwarancjach bankowych, 1.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 1.2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 16 kwiecień 2009 do godz. 12.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz działają na podstawie ustawy Prawo bankowe. 1.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX - SIWZ. 1.3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uzupełnione dokumenty lub oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia. 1.4. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1.1.1. wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 1.1.2. oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie w całości własnymi siłami lub określi która cześć zamówienia powierzy podwykonawcom, wg. załącznika nr 2, 1.1.3. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika nr 3 do SIWZ; 1.1.4. wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika nr 4 do SIWZ; 1.1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.6. zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie IX SIWZ, 1.1.7. dokładnie wypełniona tabela obliczenia ceny zamówienia (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku); 1.1.8. harmonogram spłat kredytu ; 1.1.9. zaakceptowane istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy wg załącznika nr 5 do SIWZ; 1.1.10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.1.11. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.12. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.13. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy. 1.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1.2.1. pkt 1.1.5), 1.1.9), 1.1.12) SIWZ składa dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.2.1 ppkt a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument, o którym mowa w punkcie 6.2.1. ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2. pkt 1.1.10) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworek.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach