Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł jako źródło pokrycia deficytu w 2019 roku.

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182620910 , fax. 182620936
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    os. Dłubacze 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 182620910, fax. 182620936
    REGON: 491892587
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł jako źródło pokrycia deficytu w 2019 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł jako źródło pokrycia deficytu w 2019 roku. Przedmiot główny CPV 66113000-5 usługi udzielania kredytu. 2. Charakterystyka szczegółowa przedmiotu zamówienia: 1/ kredyt zostanie wypłacony w jednej transzy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. 2/ spłata kredytu nastąpi w latach 2020 - 2029 z dochodów budżetu Gminy Ochotnica Dolna zgodnie z harmonogramem spłat: 2020 r. – 150 000,00 zł. 2021 r. – 150 000,00 zł. 2022 r. – 150 000,00 zł. 2023 r. – 150 000,00 zł. 2024 r. – 150 000,00 zł. 2025 r. – 150 000,00 zł. 2026 r. – 150 000,00 zł. 2027 r. – 150 000,00 zł. 2028 r. – 150 000,00 zł. 2029 r. – 150 000,00 zł. 3/okres spłaty kapitału od 31.03.2020 r. do 31.12.2029r. w każdym roku kwartalnie do ostatniego roboczego dnia miesiąca kończącego kwartał z możliwością wcześniejszej spłaty w każdym momencie (nie tylko ostatniego roboczego dnia miesiąca kończącego kwartał w kwocie po 37 500,00 zł. 4/ spłata odsetek w każdym roku kwartalnie do ostatniego roboczego dnia miesiąca kończącego kwartał, liczonych w okresach miesięcznych, począwszy od roku 2019 na podstawie noty odsetkowej przesłanej przez Wykonawcę Zamawiającemu. 5/ do obliczenia kwoty odsetek należy przyjąć rzeczywistą (kalendarzową) ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach. 6/ naliczane odsetek: tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia 7/waluta kredytu: złoty polski (PLN) 8/ zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco podpisany jednoosobowo przez Wójta Gminy Ochotnica Dolna i deklaracja wekslowa zawierająca kontrasygnatę Skarbnika Gminy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia w formie aktu notarialnego w oparciu o art. 777 § 1 pkt 5 k.p.c. 9/ źródło pokrycia spłaty: dochody budżetu gminy, 10/ kredyt oprocentowany w skali roku według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku. Stopa bazowa – zmienna stawka WIBOR 1M (Stawka WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego naliczenie odsetek. W przypadku gdy w danym dniu nie ustalono notowań stawki WIBOR 1M obowiązuje stawka WIBOR 1M z dnia, w którym było prowadzone ostatnie notowanie stawki WIBOR 1M). 11/ za udzielenie i obsługę kredytu zamawiający będzie ponosił wyłącznie koszty określone w ofercie, kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ, 12/ zamawiający w całym okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zamiany terminów oraz wysokości spłaty rat kapitałowych, przy czym termin całkowitej spłaty kredytu pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem możliwości wcześniejszej spłaty kredytu, bez naliczania dodatkowych opłat z tego tytułu. Prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez zamawiającego w dogodnych dla niego terminach, po uprzednim zawiadomieniu wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty w terminie 3 dni przed jej dokonaniem. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia i za faktyczny okres jego występowania a zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat i prowizji z tego tytułu na rzecz wykonawcy. W takich przypadkach Strony ustalą nowy harmonogram spłaty. 13/ Gmina Ochotnica Dolna nie korzysta z pożyczek „pozabankowych” oraz z finansowania w formie forfaitingu, faktoringu i leasingu. 14/ Gmina Ochotnica Dolna nie posiada zaległości wobec ZUS i US. 15/ zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań w bankach, a także nie były prowadzone w stosunku do zamawiającego żadne czynności windykacyjne dotyczące zadłużeń w bankach. Na rachunkach zamawiającego nie ciążą żadne zajęcia egzekucyjne, a także w ciągu ostatnich dwóch lat nie był prowadzony u zamawiającego program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 16/ wykonawca do oferty winien załączyć projekt umowy. Zamawiający zaakceptuje treść umowy kredytowej stosowanej w swej działalności przez kredytodawcę pod warunkiem, że będzie ona zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania zezwolenia przewidzianego ustawą Prawo Bankowe lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach