Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 397 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2010

Gmina Płoskinia ogłasza przetarg

  • Adres: 14-526 Płoskinia, Płoskinia 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 620 8600 , fax. 0-55 620 8602
  • Data zamieszczenia: 2010-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoskinia
    Płoskinia 8 8
    14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 620 8600, fax. 0-55 620 8602
    REGON: 00054600600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploskinia-ug.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 397 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest; udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego lub kredytów długoterminowych złotowych w wysokości 1 397 000,00 zł, przeznaczonych na finansowanie planowanego deficytu budżetowego na rok 2010 Gminy Płoskinia. 1. Kredyty (kredyt) zostaną zaciągnięte na okres 10 lat, z uwzględnieniem rocznej karencji w spłacie kapitału. 2. Dopuszcza się możliwość podpisania kilku umów kredytowych grupujących zadania inwestycyjne wymienione w SIWZ w przypadku zadań kwalifikujących się do sfinansowania z linii kredytowej Europejskiego Banku Inwestycyjnego (w ramach oferty kredytowej wybranego Wykonawcy). 3. Wyżej wymieniona kwota kredytów/kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od następnego dnia po dniu zawarciu umów kredytowych (umowy kredytowej) do dnia 30 grudnia 2010r. Uruchomienie kredytów lub kredytu nastąpi bez prowizji i opłat. 4. Przewidywany harmonogram wykorzystania kredytu: 5 sierpień 2010 r. - 242 000,00 zł; 30 sierpień 2010r. - 419 000,00 zł; 30 wrzesień 2010r. - 480 000,00 zł; 30 październik 2010r. - 256 000,00 zł; Razem: 1 397 000,00zł 5.Zamawiający może zmienić w/w harmonogram określony w ust. 4 w okresie kredytowania bez prowizji i opłat bankowych. 6. Zestawienie wydatków finansowanych w 2010 roku ze środków pochodzących z kredytu długoterminowego złotowego - zamieszczone w SIWZ. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmniejszania kwoty kredytów lub kredytu w przypadku zmniejszenia planu wydatków lub odstąpienia od realizacji poszczególnych zadań wymienionych w powyższym zestawieniu - bez prowizji i opłat. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu/kredytów od udziału środków własnych Zamawiającego w finansowaniu wydatków ujętych w załącznikach do umów kredytowych. 9. Uruchomienie kredytu będzie następowało na pisemne polecenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od otrzymania informacji od Zamawiającego (dopuszcza się możliwość przesłania informacji za pomocą fax) na konto bankowe Zamawiającego o Nr 76 8313 0009 0050 8304 2000 0010. 10. Wykorzystanie kredytów lub kredytu następować będzie bez prowizji i opłat. 11. Oprocentowanie kredytu/ kredytów będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 3 M. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 12. Stawka WIBOR 3 M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 13. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytów lub kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytów lub kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonych kredytów lub kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 14. Spłata odsetek, naliczanych co miesiąc następować będzie w okresach miesięcznych w 25 - tym dniu każdego następnego miesiąca, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej 7 dni roboczych przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego kosztami. 15. Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 16. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 17. Spłata rat kapitałowych z poszczególnych umów kredytowych lub umowy kredytowej następować będzie w 25- tym dniu miesiąca. 18. Harmonogram spłaty rat kapitałowych: - spłata kapitału kredytu/kredytów następować będzie w równych ratach miesięcznych z karencją 12 miesięcy. 19. Za spłatę kredytu/kredytów lub ich rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy - spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 20. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu/kredytów przed terminem bez żadnych opłat i prowizji. 21. Wykonawca określi informacje i dokumenty odzwierciedlające rzeczywistą sytuację finansową Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązany będzie składać w okresie kredytowania. 22. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu/kredytów stanowić będzie weksel/weksle własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 23. Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystywanymi kredytami lub kredytem. 24. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat. 25. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył w terminie do 7 dni od dnia zawiadomieniu o wyborze oferty parafowane projekty umów kredytowych (umowy kredytowej) oraz Harmonogram spłaty kredytu, które będą uwzględniały wszystkie warunki określone w SIWZ 26. Zamawiający nie będzie związany przedstawionymi przez Wykonawcę projektami umów kredytowych (umowy kredytowej) i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tych projektów przed podpisaniem umów (umowy) w wersji ostatecznej. Ewentualne zmiany do projektów umów winny być zaakceptowane przez strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ploskinia-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach