Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 08-108 Korczew, ul. Ks. Brzóski 20a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6312078 , fax. 025 6312089
- Data zamieszczenia: 2011-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Ks. Brzóski 20a 20a
08-108 Korczew, woj. mazowieckie
tel. 025 6312078, fax. 025 6312089
REGON: 00053626100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000 na pokrycie planowanego deficytu budżetowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi bankowe określone kodem Wspólnego Słownika Zamówień CPV 66.13.00.00.-0 polegające na: 4.1 udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000 zł PLN słownie: jeden milion zł. 4.2 kredyt przeznaczony będzie na pokrycie planowanego deficytu budżetowego. 5. Warunki udzielenia kredytu: a) kredyt zaciągnięty w w/w celu b) okres kredytowania - do 31.12.2018 roku, c) kwota kredytu 1 000 000,00 PLN, d) karencja w spłacie kredytu - do 31.01.2012 roku e) spłata kredytu - według wzoru: 1) do 31.01.2012r. - 4 766 zł 2) do 30.06.2012r. - 4 766 zł 3) do 30.09.2012r. - 4 766 zł 4) do 31.12.2012r. - 4 766 zł 5) do 31.03.2013r. - 17 500 zł 6) do 30.06.2013r. - 17 500 zł 7) do 30.09.2013r. - 17 500 zł 8) do 31.12.2013r. - 17 500 zł 9) do 31.03.2014r. - 25 000 zł 10) do 30.06.2014r. - 25 000 zł 11) do 30.09.2014r. - 25 000 zł 12) do 31.12.2014r. - 25 000 zł 13) do 31.03.2015r. - 12 500 zł 14) do 30.06.2015r. - 12 500 zł 15) do 30.09.2015r. - 12 500 zł 16) do 31.12.2015r. - 12 500 zł 17) do 31.03.2016r. - 20 000 zł 18) do 30.06.2016r. - 20 000 zł 19) do 30.09.2016r. - 20 000 zł 20) do 31.12.2016r. - 20 000 zł 21) do 31.03.2017r. - 87 500 zł 22) do 30.06.2017r. - 87 500 zł 23) do 30.09.2017r. - 87 500 zł 24) do 31.12.2017r. - 87 500 zł 25) do 31.03.2018r. - 82 500 zł 26) do 30.06.2018r. - 82 500 zł 27) do 30.09.2018r. - 82 500 zł 28) do 31.12.2018r. - 83 436 zł f) Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w ostatnim dniu miesiąca kończącego każdy kwartał kalendarzowy, począwszy od 31.03.2012r. w formie przelewu z rachunku Kredytobiorcy , o którym mowa w ust.4 niniejszej umowy lub w formie przyjęcia wpłaty od Kredytobiorcy. g) oprocentowanie - korzystne dla kredytobiorcy - oparte o stawkę jednobazową WIBOR 1 M (liczone z ostatniego dnia miesiąca za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane) plus marża Banku (marża stała w całym okresie kredytu). Do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć WIBOR 1 M z dnia 07.11.2011r., h) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat pobieranych przez Wykonawcę, i) zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od części kredytu i ewentualne zmiany terminów uruchomienia transzy kredytu, bez dodatkowych opłat, j) zabezpieczenie - weksel własny in. blanco wraz z deklaracją wekslową, k) planowany termin i kwota transzy: - 28.11.2011r. - 1 000 000,00 PLN Rozliczenie usługi pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkorczew.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego na działalność bieżącą.
Dodano: 2016-07-27 - zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.919 786,00 zł
Dodano: 2015-10-02 - Zaciągniecie kredytu długoterminowego w wysokości 1.919 786,00 zł
Dodano: 2015-09-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.850.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2015 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2015-08-26 - Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 200000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2015-06-23 - Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 200000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2015-06-11 - ZP/U/17/RI/2014 - UDZIELENIE GMINIE IZABELIN KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 500 000 ZŁ NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW MAJĄTKOWYCH
Dodano: 2014-10-23 - zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.474 573,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2014 r. z przeznaczeniem na dofinansowanie planowanych inwestycji na drogach powiatowych
Dodano: 2014-10-09 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 502 000,00 zł na wyprzedzające finansowanie zadań współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE.
Dodano: 2014-10-07 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do wysokości 530 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy na rok 2014 i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2014-10-07