Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek" ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Nowy Dworek, Nowy Dworek 46
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3820030, 3822155 , fax. 068 3820030, 3822155
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek"
Nowy Dworek 46 46
66-200 Nowy Dworek, woj. lubuskie
tel. 068 3820030, 3822155, fax. 068 3820030, 3822155
REGON: 00128640600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowydworek.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości: 1.980.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zakupu nieruchomości zabudowanej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotem zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości: 1.980.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie zakupu nieruchomości zabudowanej. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 66113000-5: usługi udzielania kredytu. 3. Kwota kredytu w wysokości: 1.980.000,00 złotych (słownie: jeden milion dziewięćset osiemdziesiąt tysięcy PLN). 4. Kwota kredytu, o której mowa w punkcie 3 zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego jednorazowo w całości w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 4 nastąpi poprzez przekazanie go przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w umowie . 6. Spłata kredytu będzie następowała w ratach stałych przy odsetkach malejących. 7. Marża Wykonawcy jest stała podczas całego okresu trwania umowy. 8. Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 3M z dnia 20.01.2010r. powiększonej o marżę Wykonawcy 9. Poza kwotami, szczegółowo określonymi w ofercie, Wykonawca nie pobierze żadnych innych opłat związanych wykonaniem przedmiotu zamówienia. 10. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich ( PLN). 11. Zabezpieczenie kredytu będzie stanowiła hipoteka. 12. Wartość zakupu inwestycji: 2.200.000,00 zł, w tym wkład własny: 220 000, 00 złotych. 13. Okres kredytowania : 9 lat. 14. Harmonogram spłaty zadłużenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, który będzie stanowił jednocześnie integralną cześć umowy o udzielenie zamówienia publicznego (umowy kredytowej). 15. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu i wcześniejszą spłatę kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 16. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedstawi Zamawiającemu, projekt umowy zawierający istotne postanowienia umowy zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ. 17. Wykonawca wskaże imiennie pracownika do obsługi Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące.: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy nie mogą również podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w punkcie 1.1. poprzez analizę treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie X SIWZ. 3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, ma obowiązek złożyć: 1) na podstawie art. 44 ustawy: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne z treścią załącznika nr 3 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 2) aktualnego zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą Prawo Bankowe - w przypadku składania oferty wspólnej ww. zezwolenie ma obowiązek złożyć co najmniej jeden podmiot występujący wspólnie; 2. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, ma obowiązek złożyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 uPzp - zgodne z treścią załącznika nr 4 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych warunek ten uważa się za spełniony po złożeniu oświadczenia zawartego w załączniku nr 2b do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworek.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 750 000 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 750.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stare Kurowo w 2016 roku
Dodano: 2016-07-19 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DLA GMINY KOŻUCHÓW
Dodano: 2016-07-14 - Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2016 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin
Dodano: 2016-06-29 - Wybór banku udzielającego kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-05-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego na refinansowanie zadania inwestycyjnego.
Dodano: 2016-05-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2016r. w kwocie 1.592.500 zł, - spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 407.500 zł.
Dodano: 2016-02-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 880 000,00 PLN
Dodano: 2015-11-30 - Przetarg nieograniczony na wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 700.000 zł
Dodano: 2015-10-20 - Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2015-10-09