Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł

Urząd Miejski w Zawidowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59970 Zawidów, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 788 282 , fax. 757 788 205
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zawidowie
    Pl. Zwycięstwa
    59970 Zawidów, woj. dolnośląskie
    tel. 757 788 282, fax. 757 788 205
    REGON: 52667600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zawidow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kwota kredytu 1.500.000,00 zł (słownie jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). 2. Przeznaczenie środków na finansowanie: a) 600.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta b) 771.982,00 zł na przebudowę ul. Miłosza i Prusa w Zawidowie c) 128.018,00 zł na przebudowę ul. Parkowej w Zawidowie I etap 3. Uruchomienie środków kredytu nastąpi: 1) Wypłata środków w jednej transzy w kwocie 1.500.000,00 zł w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty zawarcia umowy. 2) Transza kredytu uruchomiona będzie przelewem na rachunek bieżący budżetu gminy. 4. Spłata kredytu nastąpi w trzech ratach rocznych: a) 30.09.2019r. - 200.000,00 zł b) 30.09.2020r. - 650.000,00 zł c) 30.09.2021r. - 650.000,00 zł 5. Spłata kwoty odsetek od kredytu wykorzystanego – po uruchomieniu kredytu w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od 31.stycznia 2019r. 6. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanego kredytu. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od salda kredytu. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni. 7. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek. 8. Kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym, według stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. O zmianie wysokości oprocentowania kredytu i dacie wprowadzenia tej zmiany Bank powiadamia Kredytobiorcę pisemnie. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu nie wymaga wypowiedzenia przez Bank umowy kredytu w tej części. 9. Koszty kredytu stanowią odsetki za okres kredytowania oraz jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu, bez dodatkowych opłat. Odsetki płatne zgodnie z pkt 6 i 7, zaś prowizja jednorazowo po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 12. Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu spłaty rat kredytu ( prolongowanie ) w wyniku trudności finansowych. 13. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Rozliczenie wykorzystanych środków nastąpi w I kwartale 2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełniania warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 r., Poz. 1988 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz 2) Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający ma dostęp bądź z innych dokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w punktach IX.6.1) – 7). 4) sporządzony przez Wykonawcę „wzór umowy” uwzględniający wszystkie wymagania Zamawiającego określone w rozdziale III pkt. 1-14 siwz -Opis przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach