Gmina Działdowo ogłasza przetarg
- Adres: 13-200 Działdowo, ul. Księżodworska 10
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 023 6970700
- Data zamieszczenia: 2012-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Działdowo
ul. Księżodworska 10 10
13-200 Działdowo
tel. 023 6970700
REGON: 13037802500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.400.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu w 2012r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w budżecie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.400.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu w 2012r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w budżecie. -Okres kredytowania 2012-2020, spłata kapitału lata począwszy od stycznia 2014-2020, -Za okres obrachunkowy przyjmuje się 365 dni, w tym luty (28 dni), -Spłata odsetek od kredytu do 15-ego każdego miesiąca, -Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki naliczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, -Zaciągnięcie kredytu w kwocie 1.400.000,00 zł nastąpi do końca października 2012 r., -Spłata kredytu następować będzie w ratach miesięcznych do 27 dnia każdego miesiąca w latach 2014-2020 (roczna spłata kapitału 200.000,00 zł), -Zabezpieczenie kredytu - Zamawiający przewiduje zabezpieczenie kredytu w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji, -Wynagrodzeniem wykonawcy z tytułu realizacji umowy będą odsetki od kredytu, -Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia opłat i prowizji z innych tytułów. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 99 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN 00/100). Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a)w pieniądzu przelewem, numer konta zamawiającego PKO BP S.A. 53 1020 3583 0000 3002 0011 3712, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancja bankowa, d)gwarancja ubezpieczeniowa, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Wadium powinno wpłynąć na konto zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Pouczenie: 1.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego
Dodano: 2015-12-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 1.650.000 zł
Dodano: 2015-11-13 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 970 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w 2015 roku
Dodano: 2015-10-23 - Udzielenie kredytu Gminie Łubianka w wysokości 741.303,00 zł
Dodano: 2015-10-23 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.525.447 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2015-10-20 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 650 000 złotych
Dodano: 2015-09-25 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie bieżącego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2015-09-22 - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 650 000 złotych
Dodano: 2015-09-08 - Udzielenie Gminie Frysztak kredytu długoterminowego w kwocie 874.150,76 zł z okresem spłaty w ciągu 2 lat 2023-2024.
Dodano: 2015-09-02 - Udzielenie i obsługa bankowego długoterminowego kredytu w wysokości 2.565.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadań inwestycyjnych
Dodano: 2015-04-02